جلسه هم اندیشی و همکاری طرح سواد آبی با امور آب مناطق استان خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 اسفند 1401 | 08:37 ق.ظ
جلسه هم اندیشی و همکاری طرح سواد آبی با امور آب مناطق استان خوزستان برگزار شد در راستای اجرای گسترده تر طرح سواد آبی در سازمان آب و برق خوزستان، روابط عمومی این سازمان جلسه هم اندیشی و همکاری با امور آب مناطق استان خوزستان را برگزار کرد.

مهدی عظیمی فر ضمن اشاره به بسته های جدید پیشنهادی برنامه های سواد آبی در سال پیش رو به اهمیت اجرایی شدن طرح سواد آبی در استان  اشاره کرد و گفت: وقتی نام طرح گسترش سواد آبی و داناب مطرح می شود آنچه اهمیت دارد تنها برنامه های کوتاه مدت نیست بلکه  برنامه های ترویجی دراز مدت برای تربیت سواد آبی نسل آینده کشور است.

 وی افزود: ما نیازمند درک مشترک هستیم باید عادت و رفتارهای درست و مشترک را تمرین کنیم.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان یکی از نکات سازنده و مهم در طرح داناب و گسترش سواد آبی را استراتژی آن برای مقاطع خاص تحصیلی دانست و گفت: دانش آموزان دارای قدرت تغییر بوده و در ساخته شدن جامعه موثرتر از دیگران هستند.

مهدی عظیمی فر عنوان کرد: منابع آب کشور محدود هستند و  قصد داریم  طرح سواد آبی را  با همکاری امور آب مناطق در دل روستاها  برده با تعیین هدف، سیاستگذاری و برنامه ریزی لازم گام های موثری در حفظ منابع آبی استان برداریم.

وی از مدیران امورآب مناطق استان خواست با روابط عمومی سازمان درارتقای برنامه های افزایش سواد آبی در روستاها و شهرستان ها همگام و هم سو باشند و آمادگی خود را برای اجرایی نمودن برنامه های فرهنگ مصرف آب در مناطق اعلام کرد.

گفتنی است جلسات هماهنگی برنامه های سواد آبی با مدیران امورآب مناطق هرماه بطور مستمر برگزار می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار