آمادگی بیمارستان گلستان اهواز در ارائه خدمات رایگان درمانی ویژه نوروز

تاریخ انتشار: شنبه 20 اسفند 1401 | 08:25 ق.ظ
آمادگی بیمارستان گلستان اهواز در ارائه خدمات رایگان درمانی ویژه نوروز رییس مرکز آموزشی، درمانی گلستان اهواز از آمادگی کامل این مرکز برای ارائه خدمات به بیماران و مصدومان احتمالی سوانح رانندگی در نوروز خبر داد و گفت: ارائه خدمات درمانی به کاروان های راهیان نور و مصدومان تصادف‌ها کاملا رایگان خواهد بود.

دکتر داوود شلیل‌ احمدی شنبه در گفت و گو با خبرنگاربیان‌کرد: بیمارستان گلستان اهواز به عنوان مرکز اصلی ارجاع بیماران بدحال با آسیب دیدگی مغزی و نخاعی در استان، آمادگی کامل برای پذیرش و درمان بیماران را دارد.

وی با اشاره به روحیه‌ی مثال‌زدنی ایثار و فداکاری جامعه ایرانی ادامه‌داد: با توجه به نیاز مبرم به همه‌ گروه‌های خونی در ایام تعطیلات از هموطنان درخواست می‌گردد تا هرچه سریع تر با مراجعه به مراکز موجود در سطح شهر به اهدای خون اقدام کنند.

شلیل‌احمدی افزود: مجتمع اورژانس بیمارستان گلستان به عنوان مجهزترین و بزرگترین اورژانس استان، شامل شش بخش اورژانس عمومی حاد، جراحی، مغز و اعصاب، داخلی، کودکان، قلب و روانپزشکی است تا خدمات درمانی مورد نیاز را هرچه تخصصی‌تر و بهتر به بیماران ارائه نماید.

رییس مرکز آموزشی، درمانی گلستان اهواز ادامه‌داد: در همه شیفت‌های بیمارستان، مدیر کشیک، پزشک مسئول فنی اورژانس، متخصص طب اورژانس، ناظر پرستاری و کارشناس روانشناسی بالینی حضور دارند و مشکلات مربوط به درمان بیماران از طریق پزشک مسئول فنی اورژانس و ناظر پرستاری قابل پیگیری و حل و فصل است و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۰۱۶ و پست الکترونیک Golestanhospital@ajums.ac.ir آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادات مراجعان است؛ کارشناسان روانشناسی و رسیدگی به شکایات مستقر در اورژانس به صورت شبانه روز از بیماران و همراهان بیماران نظرسنجی به عمل می‌آورند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته واحدهای پاراکلینیکی مرتبط با اورژانس از جمله آزمایشگاه توضیح‌داد: بیماران سرطانی که در مرکز پرتودرمانی و شتاب‌دهنده بیمارستان گلستان که تنها مرکز درمان بیماران مبتلا به سرطان در جنوب و جنوب غرب کشور است نیز در ایام نوروز تحت درمان پرتو درمانی قرار خواهند گرفت.

شلیل احمدی اضافه کرد: از مردم و مراجعین انتظار می‌رود تا در این مدت بیش از پیش از حضور غیر ضروری بر بالین بیماران خودداری کرده و فقط در ساعات مشخص شده ملاقات (روزهای زوج از ساعت ۱۵ الی ۱۶) به عیادت بیماران بیایند تا تمرکز کادر بیمارستان بیشتر بر ارائه خدمات درمانی بیماران باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار