افزایش دبی رودخانه دز / مردم به ساحل نزدیک نشوند

تاریخ انتشار: شنبه 20 اسفند 1401 | 09:44 ق.ظ
افزایش دبی رودخانه دز / مردم به ساحل نزدیک نشوند فرماندار ویژه دزفول: با توجه به افزایش تدریجی دبی رودخانه دز لازم است شهروندان و گردشگران از ساحل این رودخانه فاصله بگیرند.

علی فرهمندپور با اشاره به بارش‌های زیاد در بالادست سد دز و افزایش حجم مخزن این سد گفت : با توجه به افزایش دبی رودخانه دز لازم است میهمانان نوروزی مراقب باشند و از نزدیک شدن به ساحل رودخانه خودداری کنند.

 

وی افزود: تمهیدات لازم درخصوص مناطق در خطر اندیشیده شده و هشدار‌های لازم داده شده است.

فرماندار ویژه دزفول از شهروندان و گردشگران خواست توجهی به هشدار‌های غیررسمی نکنند و اخبار مربوطه را از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

وی خواستار همکاری مردم دزفول برای کنترل شرایط شد و گفت: شهروندان به افراد یا گردشگرانی که نکات ایمنی را در ساحل رودخانه دز رعایت نمی‌کنند، هشدار دهند.

هواشناسی خوزستان روز جمعه با صدور هشدار زرد اعلام کرد: ورود ۲ سامانه بارشی و همچنین بالابودن شاخص‌های ناپایداری سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد‌های متوسط گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در اغلب نقاط استان و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و احتمال بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

در این هشدار عنوات شده است: سامانه اول از اواخر روز یکشنبه تا پیش از ظهر سه شنبه و سامانه دوم از اواخر روز سه شنبه تا اواخر روز پنجشنبه فعال می‌شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار