طراحی و راه‌اندازی سامانه یکپارچه بیمه تکمیلی درمان و عمر کارکنان

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 اسفند 1401 | 08:23 ق.ظ
طراحی و راه‌اندازی سامانه یکپارچه بیمه تکمیلی درمان و عمر کارکنان برای اولین بار در سطح وزارت نفت، سامانه یکپارچه اطلاعات بیمه تکمیلی درمان و عمر کارکنان، با هدف تسهیل و تسریع فرآیندهای مربوط به بیمه تکمیلی کارکنان طراحی و راه‌اندازی شده و از طریق پورتال مناطق نفتخیز جنوب در اختیار کارکنان مربوطه قرار گرفت. عباس رضائی رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز […]

برای اولین بار در سطح وزارت نفت، سامانه یکپارچه اطلاعات بیمه تکمیلی درمان و عمر کارکنان، با هدف تسهیل و تسریع فرآیندهای مربوط به بیمه تکمیلی کارکنان طراحی و راه‌اندازی شده و از طریق پورتال مناطق نفتخیز جنوب در اختیار کارکنان مربوطه قرار گرفت.

عباس رضائی رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ضمن اعلام خبر راه‌اندازی سامانه مذکور، اظهار نمود: که با اجرای این طرح، جمع آوری و مدیریت اطلاعات کلیه کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و خانواده آنان، که پیش از این  به صورت دستی انجام می‌شد،  به صورت مکانیزه درآمده و سرعت و دقت انجام کار را به مراتب بهبود بخشیده و سبب افزایش سطح رضایتمندی کارکنان خواهد شد.

 رئیس فاوا در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌ها و رهنمودهای مشاور محترم مدیر عامل، مهندس صفرعلی رئیسی، اظهار نمود: که با تلاش کارشناسان فناوری اطلاعات زیرساخت‌ها و منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم جهت استقرار این سامانه هم اکنون مهیا گردیده است. وی همچنین از تلاش‌های کارشناس توسعه سامانه، آقای عباس موسائی قصرالدشت و کارشناس بیمه تکمیلی سرکار خانم اعظم پیروند بوری نیز در زمینه راه‌اندازی سامانه قدردانی نمودند.

شایان ذکر است که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۷۳۰۰۰ نفر، شامل کارکنان و خانواده آنها از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند شده اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار