آمادگی ۷۰۰ مدرسه در خوزستان برای اسکان مسافران نوروزی

تاریخ انتشار: شنبه 27 اسفند 1401 | 09:42 ق.ظ
آمادگی ۷۰۰ مدرسه در خوزستان برای اسکان مسافران نوروزی ۷۰۰ مدرسه با پنج هزار و ۲۰۰ کلاس درس در خوزستان برای اسکان میهمانان نوروزی آماده‌سازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تجهیز ۷۰۰ مدرسه در خوزستان برای استقرار مسافران نوروزی گفت : ۴۱ پایگاه اسکان در آموزش و پرورش استان برای پذیرش مسافران نوروزی استقرار پیدا کرده است و ۲ هزار نفر از همکاران ما نیز آموزش‌های لازم را برای راهنمایی میهمانان نوروزی دیده‌اند.

اسکان مسافران نوروزی در هفتصد مدرسه در خوزستان

مسعود حمیدی‌نژاد با بیان اینکه ستاد اصلی اسکان آموزش و پرورش در محل فلکه ساعت اهواز مستقر است، گفت: ۷۰۰ مدرسه با پنج هزار و ۲۰۰ کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی آماده‌سازی شده است.

حمیدی‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات آموزش و پرورش یکصد کلاس درس به عنوان کلاس ویژه در نظر گرفته شده است و ۲هزار و ۲۰۰ کلاس در گروه الف و ۸۰۰ کلاس در گروه ب و یکهزار و ۲۰۰ کلاس در گروه ج پذیرای میهمانان نوروزی که به خوزستان سفر می‌کنند، هستند.

وی با بیان اینکه مراکز رفاهی آموزش و پرورش محدود هستند، گفت: مراکز رفاهی نیز در اغلب شهر‌های استان خوزستان آمادگی لازم برای پذیرش میهمانان نوروزی را دارند، ولی این مراکز محدود هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: در شهرستان خرمشهر نیز اقدامات لازم برای اسکان مسافران در مدارس انجام شده است تا میهمانان نوروزی به جای استقرار در پارک‌ها از امکانات مدارس استفاده کنند.

وی بیان کرد: با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون۶۴۰ خانواده در محل‌های تعیین شده از سوی ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش مستقر شده‌اند.

گفتنی است ، نوروز سال گذشته حدود ۱۱۰ هزار خانواده در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان مستقر شدند که پیش‌بینی می‌شود امسال این تعداد با افزایش افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار