درخواست عضو شوراي اسلامي شهر آبادان از هموطنان :

برای تجدید بیعت با شهدا، مشاهده جاذبه های گردشگری، خرید و حمایت از کسبه آسیب دیده اطراف متروپل به آبادان سفر کنید

تاریخ انتشار: شنبه 27 اسفند 1401 | 17:54 ب.ظ
برای تجدید بیعت با شهدا، مشاهده جاذبه های گردشگری، خرید و حمایت از کسبه آسیب دیده اطراف متروپل به آبادان سفر کنید عضو شورای اسلامی شهر آبادان اظهار داشت: همه اقدامات برای استقبال از نوروز برنامه ریزی شده است. قاسم بغلانی گفت: مجموعه شهرداری آبادان با هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر اقدامات و برنامه ریزی های بسیاری را برای استقبال از نوروز و مهمانان نوروزی تدارک دیده است. وی افزود: همه تلاش و هم و غم اعضای […]

عضو شورای اسلامی شهر آبادان اظهار داشت: همه اقدامات برای استقبال از نوروز برنامه ریزی شده است.
قاسم بغلانی گفت: مجموعه شهرداری آبادان با هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر اقدامات و برنامه ریزی های بسیاری را برای استقبال از نوروز و مهمانان نوروزی تدارک دیده است.

وی افزود: همه تلاش و هم و غم اعضای شورای شهر آبادان، کسب رضایتمندی شهروندان و داشتن شهری شاداب، سرزنده و در شان مردم آبادان است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: در ایام نوروز خیل عظیمی از مردم شریف ایران در قالب راهیان نور به خوزستان علی الخصوص آبادان و خرمشهر سفر می کنند و مردم استان به ویژه آبادان پذیرای این عزیزان و بزرگواران هستند.

بغلانی افزود: همچنین در ایام نوروز به دلیل شرایط بی نظیر آب و هوایی و برخورداری از شرایط منطقه آزاد، بازارهای ته لنجی، جاذبه های گردشگری به ویژه داشتن مردم خونگرم و مهمان نواز، عزیزان زیادی از سراسر کشور را راهی آبادان می شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس جلسات متعددی در شهرداری و شورای شهر آبادان صورت گرفت و اقدامات بسیاری نیز در حوزه های عمران، خدمات شهری و سیما و منظری شهری نیز انجام شد و همه این موارد از داشتن نوروزی خوب و شایسته برای شهروندان آبادانی حکایت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان خدمتگزار مردم آبادان، از هموطنان عزیز، هم استانی های گرانقدر و مهمانان نوروزی درخواست می کنم برای تجدید بیعت با شهدای ٨ سال دفاع مقدس، بازدید از جبهه های حق علیه باطل، مشاهده جاذبه ها و مناطق گردشگری آبادان و همچنین برای خرید و حمایت از کسبه آسیب دیده ساختمان های اطراف متروپل به آبادان سفر کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار