تاکید دادستان خوزستان بر احداث سیل‌بند در حاشیه دز

تاریخ انتشار: شنبه 27 اسفند 1401 | 11:33 ق.ظ
تاکید دادستان خوزستان بر احداث سیل‌بند در حاشیه دز دادستان عمومی و انقلاب خوزستان در بازدید از روستا‌های حاشیه سد دز ، بر اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از سیل احتمالی تاکید کرد.

صادق جعفری چگنی به منظور صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از حوادث احتمالی با حضور در مناطق مختلف روستایی بخش مرکزی اهواز، دستورات لازم را به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات ستاد بحران استان جهت احداث سیل‌بند و پیشگیری از ورود خسارت قطع برق داده شد.

 

همچنین در ادامه این بازدید دادستان خوزستان، مدیریت بحران استان، مدیرعامل سازمان آب و برق، بخشدار مرکزی اهواز، شهردار ال‌هایی و شرکت توزیع نیروی برق را مکلف به رفع مسائل و مشکلات موجود با قید فوریت و ارائه گزارش کردند.

در ادامه محمد خانچی در زمینه احتمال وقوع سیلاب در خوزستان و وضعیت مدیریت سد‌های استان، اظهار داشت: وضعیت ذخایر آبی سد کرخه به شکلی است که میزان رهاسازی آب در آن به منظور استفاده و تامین کشت و نیاز‌های کشاورزی است و با مدیریتی که در حال انجام است نگرانی از نظر وقوع سیلاب در این سد وجود ندارد.

وی افزود: آب سد دز در حال مدیریت است تا به مانند سیلاب ۹۸ دچار مشکل نشویم، مسئولان سد با اعمال مدیریتی که انجام می‌دهند به دنبال آن هستند شرایطی به وجود نیاید تا آب به صورت یک باره رهاسازی شود و برای پایین دست مشکل ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مدیریت اعمال شده در حال حاضر به شکلی است که آب پشت سد با آرامش رهاسازی شود و برای پایین دست مشکل‌ساز نشود، گفت: در حال حاضر هیچ نگرانی برای وقوع سیلاب در خوزستان وجود ندارد و آب پشت سد‌های استان در حال مدیریت است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار