رسیدگی به بیش از ۲۳ هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 27 اسفند 1401 | 09:56 ق.ظ
رسیدگی به بیش از ۲۳ هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی خوزستان رسیدگی به ۲۳ هزار و ۵۲ پرونده تخلف اصناف مختلف در استان خوزستان از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان تعداد پرونده‌های تخلف وارد شده به شعب استان از ابتدای امسال تاکنون را ۲۳ هزار و ۱۴۳ مورد اعلام کرد و گفت: این پرونده‌ها مربوط به حوزه‌های مختلف قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات، بهداشت و درمان و… بودند.

محسن بیرانوند با بیان اینکه این تعداد پرونده از سوی همه دستگاه‌های نظارتی به همه شعب تعزیرات حکومتی در استان خوزستان ارسال شده بودند، افزود: از این تعداد پرونده ۲۳ هزار و ۵۲ پرونده مختومه و حکم آن‌ها صادر شده است.

وی کشیک بازرسان و ناظران تعزیرات حکومتی خوزستان تا ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ را از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز‌های کاری و ساعت ۱۰ تا ۱۴ در روز‌های تعطیل اعلام کرد و ادامه داد: به متخلفان و کسانیکه در بازار شب عید و ماه مبارک رمضان فعالیت و در حق مردم اجحاف می‌کنند، هشدار می‌دهیم که بازرسی و نظارت تعطیل نمی‌شود.

آقای بیرانوند با بیان اینکه جرائم تعزیراتی ۵ برابر شده و با برداشت و قرائتی از قانون، امکان افزایش آن تا ۱۰ برابر وجود دارد، گفت: اصناف توجه داشته باشند که مسئله تخفیف و تعلیق تا حدودی از احکام حذف شده و امکان اجرای آن‌ها وجود ندارد.

به گفته این مقام مسئول؛ رئیس شعبه تعزیرات حکومتی این اختیار را دارد که حین گشت نظارتی، درصورت تشخیص و بااجازه مدیر کل نسبت به نصب بنر اعلام تخلف در محل وقوع و مهر و موم واحد صنفی اقدام کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار