رضایت سهامداران از عملکرد صنعت نیشکر / سوددهی نیشکر مطلوب است

تاریخ انتشار: شنبه 27 اسفند 1401 | 08:15 ق.ظ
رضایت سهامداران از عملکرد صنعت نیشکر / سوددهی نیشکر مطلوب است مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، چهارشنبه (۲۴ اسفندماه) با حضور تمامی سهامداران، اعضای هیئت مدیره، نماینده خصوصی‌سازی و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

در این نشست‌، عملکرد و صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۱ و همچنین گزارش فعالیت هیات مدیره شرکت از ظرفیت‌ها و دستاوردهای این شرکت ارائه شد.

در این نشست، سهامداران و اعضای هیئت مدیره، عملکرد شرکت‌ توسعه نیشکر و صنایع جانبی را مطلوب ارزیابی کردند و ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و اعضای هیات مدیره، اظهار امیدواری کردند که در سال مالی پیش‌رو، گام‌های بلندی در مسیر رسیدن به اهداف شرکت برداشته شود.

به گفته سهامداران، با تمهیدات اندیشیده شده در بحران‌هایی همچون خشکسالی، سودآوری شرکت مطلوب و مناسب بوده و پیش‌بینی می‌شود این شرکت در سال مالی پیش‌رو نیز، سودآوری خوبی داشته باشد.

ورود شرکت توسعه نیشکر به بازار سرمایه، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های واحدهای نیشکری به منظور افزایش بهره‌وری از دیگر محورهای سخنان سهامداران و هیئت مدیره در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بود.

در حال حاضر ۸۰ درصد از سهام این شرکت، متعلق به بانک‌های ملی و صادرات و ۲۰ درصد آن نیز متعلق به وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از دولت است.

بهمن ماه امسال نیز این شرکت در فرابورس پذیرفته شد و با پذیرش آن، به‌زودی سهام نیشکر با محصولات متنوع و پربارش، شگفتی‌ساز تاریخ بورس می‌شود و به بزرگترین عرضه اولیه، بدل خواهد شد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار