برخورد قاطع با احتکارکنندگان لاستیک خودرو در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 اسفند 1401 | 11:15 ق.ظ
برخورد قاطع با احتکارکنندگان لاستیک خودرو در خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از برخورد قاطع با احتکارکنندگان لاستیک خودرو در استان خبر داد و گفت: نظارت بر انبارهای نگهداری لاستیک و اصناف شاغل در این بخش در استان تشدید شده است. حمیدرضا فلاح، اظهار کرد: نظارت بر انبارهای نگهداری لاستیک و اصناف شاغل در این بخش در استان تشدید شده […]

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از برخورد قاطع با احتکارکنندگان لاستیک خودرو در استان خبر داد و گفت: نظارت بر انبارهای نگهداری لاستیک و اصناف شاغل در این بخش در استان تشدید شده است.

حمیدرضا فلاح، اظهار کرد: نظارت بر انبارهای نگهداری لاستیک و اصناف شاغل در این بخش در استان تشدید شده است و به صورت جدی بر نگهداری و توزیع و عرضه این محصول نظارت خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و ضرورت تامین لاستیک خودروهای سواری با قیمت مصوب و پیروی مکاتبات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای تشدید نظارت بر انبارهای لاستیک خودروهای سواری، ضروری است بازرسی از انبارها و مراکز عمده نگهداری و فروش لاستیک خودرو به صورت جدی انجام شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به تاکیداتی که در این زمینه وجود دارد باید گزارشی تجمیعی از بازرسی‌ها به وزارت صمت نیز ارسال شود و از این رو بازرسی‌ها در نهایت دقت و به صورت جدی انجام خواهد شد.

فلاح با اشاره به اینکه طرح مبارزه با احتکار و اختفای لاستیک خودرو توسط سازمان حمایت و ادارات صمت در حال انجام است، ادامه داد: با محتکران لاستیک خودرو و متخلفان در این بخش به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: در این زمینه شناسایی محتکران لاستیک خودرو به صورت جدی در دستور کار بازرسان سازمان صمت خوزستان است و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار