به همت واحد بهپویی انجام شد؛

تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادها در سال ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 فروردین 1402 | 10:01 ق.ظ
تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادها در سال ۱۴۰۱ به همت واحد بهپویی و با حضور سید سمیع موسوی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی، فرخ جعفری مدیر تعمیرات و نگهداری، رحیم امید بخش مدیر امور اداری و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان، از زهره جانکی به عنوان بانوی برتر نظام پیشنهادها و علی بلدی به عنوان مهندس برتر نظام پیشنهادها به‌ خاطر ارائه بالاترین آم
 
     
تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادها در سال ۱۴۰۱
جلسه‌ی یادشده، بعدازظهر روز سه شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱ در دفتر مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
 
سید سمیع موسوی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی با گرامی داشت پیشگامان نظام بهپویی گفت: مهندسان رضاییان و علی‌بازی از نخستین افرادی بودند که نظام بهپویی را در شرکت فولاد خوزستان پیاده سازی نمودند.
 
وی افزود: در شرکت فولاد خوزستان به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه (س) از بانویی که بیشترین مشارکت در نظام پیشنهادات را داشته‌ و به مناسبت روز مهندس از برترین کارشناس در نظام بهپویی تقدیر می‌شود. امروز ما برای تقدیر از مهندس برتر نظام بهپویی، آقای مهندس علی بلدی از بخش نگهداری و تعمیرات و از بانوی برتر نظام پیشنهادات سرکار خانم جانکی زاده از واحد بیمه و بازنشستگی دور هم جمع شده ایم تا همانند سالیان گذشته، از همت بلند همکاران تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیم این عزیزان شود.
 
نوید علاقه مند رئیس واحد بهپویی برگزاری این مراسم را با هدف معرفی الگوی های ملموس و واقعی ،از دل خود سازمان دانست که در محیط کار خود با همکاران تعامل سازنده‌ای دارند و با ایده های خود، فراتر از وظایف شغلی، سازمان را به پیش می رانند.
 
علاقه مند ضمن تشکر از حمایت های مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی و تقدیر از تلاش های همکاران خود در واحد بهپویی و همکاران روابط عمومی که این رویدادها را در سازمان منعکس می کنند، ابراز امیدواری نمود که این تقدیر از خلاقیت و نوآوری در سازمان، قدمی در راستای افزایش روحیه مشارکت و ایده پردازی در میان کارکنان و خصوصا بانوان و کارشناسان شاغل در شرکت باشد.
 
در ادامه مراسم فرخ جعفری مدیر بخش نگهداری و تعمیرات و رحیم امیدبخش مدیر امور اداری از حضور در این برنامه‌ای ابراز خرسندی نمودند و خواستار تعمیق و گسترش فعالیت های نظام بهپویی شدند.
 
در انتهای برنامه به خانم زهره جانکی زاده به عنوان بانوی برتر نظام پیشنهادها و آقای علی بلدی به عنوان مهندس برتر نظام پیشنهادها در سال ۱۴۰۱ لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار