کشف بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر در خرمشهر

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 فروردین 1402 | 09:25 ق.ظ
کشف بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر در خرمشهر فرمانده انتظامی خرمشهر از انهدام باند خرید و فروش مواد مخدر و توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد و گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان خرمشهر، مقدار پنج کیلو انواع مواد مخدر را کشف کردند.

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع با سارقان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز مرحله دیگری از طرح ارتقا امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی این فرماندهی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی ۶ نفر از اعضای باند مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ کیلوگرم تریاک، یک کیلو و ۵۹۰ گرم حشیش، ۱۲ گرم سوخته تریاک، ۱۷ حلقه وافور و یک کیلو و ۸۹۰ گرم شیشه کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

سهرابی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی افزود: یکی از شعارهای اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان‌کننده با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل می‌پوشانیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار