گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش‌از ٣۴٠ هزار نفر

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 فروردین 1402 | 10:06 ق.ظ
گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش‌از ٣۴٠ هزار نفر مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان :در روز‌های تعطیلات نوروزی منتهی به ١٢ فروردین ماه ، نزدیک به ٣۴٠ هزار نفر در گردشگاه‌های دریایی مجاز و ایمن استان تردد کرده‌اند.

بهروز آقائی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال اتخاذ تمهیدات مدیریتی و اقدامات اجرایی لازم برای ارتقاء ایمنی گردشگری دریایی و تسهیل بهره‌مندی از جاذبه‌های دریایی استان  طی بازه زمانی مذکور ٣٣٩هزار و ٩۴۵ نفر با استفاده از ٢ فروند کشتی تفریحی، ١ فروند بارج، ٧ فروند موتور لنج و ١۴٢ فروند قایق در ١١ ایستگاه دریایی مجاز در سطح استان خوزستان تردد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ٢۵٠ هزار نفر از کاروانیان راهیان نور از یادمان اروند در شهرستان آبادان بازدید کرده‌اند، گفت ۴۵ هزار و ٨۶۴ نفر از گردشگران نیز از اسکله‌های شماره یک تا چهار و جزیره مینو در شهرستان خرمشهر نیز بهره‌مند شده‌اند.

رئیس کمیته گردشگری دریایی خوزستان تعداد گردشگران در شهرستان ماهشهر را نزدیک به ٣٢ هزار نفر عنوان کرد و گفت: گردشگران در این شهرستان از پارک ساحلی مجیدیه، اسکله خور سمایلی، پارک ساحلی شهر بندرامام خمینی (ره) و اسکله مجتمع بندری امام خمینی (ره) تحت شرایط ایمن به گردشگری دریایی پرداخته‌اند.

آقائی همچنین اسکله صیادی بحرکان را از جمله ایستگاه دریایی مجاز و ایمن خوزستان در تعطیلات نورزی عنوان کرد که در آن بیش از ١٢ هزار نفر از هموطنان از جاذبه‌های دریایی این منطقه بهره‌مند شدند.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به توانمندی‌ها، ظرفیت‌های قابل توجه دریلیی و هم‌افزایی بخش خصوصی و حمایت دستگاه‌های اجرایی ذیربط شاهد برقراری گردشگری دریایی در تمام روز‌های سال باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار