یک کشته و ۱۶ مصدوم حاصل سه حادثه ترافیکی در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 فروردین 1402 | 11:44 ق.ظ
یک کشته و ۱۶ مصدوم حاصل سه حادثه ترافیکی در خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۱۶ تن در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعته گذشته در استان خوزستان خبر داد. عارف شرهانی اظهار کرد: در پی واژگونی یک خودروی پراید که ساعت ۷:۳۰ روز گذشته (۱۴ فروردین‌ماه) در محور هندیجان – ماهشهر رخ داد، […]

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۱۶ تن در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعته گذشته در استان خوزستان خبر داد.

عارف شرهانی اظهار کرد: در پی واژگونی یک خودروی پراید که ساعت ۷:۳۰ روز گذشته (۱۴ فروردین‌ماه) در محور هندیجان – ماهشهر رخ داد، سه نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه که یک پسر بچه ۱۲ ساله، یک دختر ۱۵ ساله و یک زن ۳۲ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان معرفی ماهشهر انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه واژگونی خودروی تیبا که ساعت ۱۸:۳۷ روز گذشته در منطقه ۸ بنگله مسجدسلیمان رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه نیز که یک دختر بچه شش ساله، یک دختر ۱۷ ساله و سه زن ۳۳، ۵۵ و ۶۱ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

شرهانی بیان کرد: در پی برخورد دو خودروی پژو و یک خودروی کوئیک که بامداد امروز (۱۵ فروردین‌ماه) در محور دهدز – ایذه رخ داد، یک پسر ۱۹ ساله جان باخت.

وی افزود: در این حادثه دو دختر ۱۱ و ۱۴ ساله، دو زن ۳۲ و ۴۱ ساله، سه پسر بچه شش، هشت و ۱۲ ساله، یک پسر ۱۹ ساله و سه مرد ۳۷، ۳۸ و ۵۷ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به مراکز درمانی دهد و ایذه منتقل شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار