امام جمعه آبادان: با تلاش شهردار جهادی و مکتبی تغییرات در آبادان لمس می شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 فروردین 1402 | 08:32 ق.ظ
امام جمعه آبادان: با تلاش شهردار جهادی و مکتبی تغییرات در آبادان لمس می شود حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در آئین بهره برداری از فاز نخست پروژه ساحل سازی اروندرود اظهار کرد: شهرداری آبادان در امر ساحل سازی گام اول را در کوتاه ترین مدت به خوبی برداشت و مکان زیبایی برای تفریح مردم فراهم کرد. امام جمعه آبادان افزود: در آینده با حمایت نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای […]

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در آئین بهره برداری از فاز نخست پروژه ساحل سازی اروندرود اظهار کرد: شهرداری آبادان در امر ساحل سازی گام اول را در کوتاه ترین مدت به خوبی برداشت و مکان زیبایی برای تفریح مردم فراهم کرد.
امام جمعه آبادان افزود: در آینده با حمایت نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و منطقه آزاد اروند ساحل سازی در جوار اروندرود ادامه خواهد یافت تا این ساحل به تفریحگاهی زیبا برای مردم تبدیل شود.

وی وجود دو رودخانه ملی و بین المللی در آبادان را یکی از ظرفیت های ناب گردشگری در این شهر برشمرد و تصریح کرد: آبادان در کنار ۲ رودخانه یکی ملی و دیگری بین المللی قرار دارد اما مردم بدلیل نبود زیرساخت مناسب به ویژه در ساحل از لذت بردن این دو محروم هستند، ضمن اینکه این ظرفیت بزرگی است که سال های متمادی از آن استفاده ای نشد.

حجت الاسلام غبیشاوی، با قدردانی از اقدام شهردار آبادان در راستای احرای پروژه ساحل سازی اروندرود بیان کرد: با روی کار آمدن شهردار جهادی و مکتبی آبادان خوشبختانه پروژه ساحل سازی آغاز شد و گام به گام ادامه خواهد داشت، البته ساحل سازی باید به خوبی نگهداری شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار