تاکید بر تسریع در پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه مشعل شرق کارون

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 فروردین 1402 | 08:54 ق.ظ
تاکید بر تسریع در پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه مشعل شرق کارون دیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: کشور در شرایطی می‌باشد که به شدت نیاز به تسریع در پروژه‌ها احساس می‌شود، لذا اختلافات فنی میان طرفین پروژه، نباید سرعت پیشبرد پروژه‌ها را کاهش دهد.  مهندس علیرضا دانشی امروز سه‎شنبه در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس ضمن تاکید […]

دیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: کشور در شرایطی می‌باشد که به شدت نیاز به تسریع در پروژه‌ها احساس می‌شود، لذا اختلافات فنی میان طرفین پروژه، نباید سرعت پیشبرد پروژه‌ها را کاهش دهد.

 مهندس علیرضا دانشی امروز سهشنبه در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس ضمن تاکید بر سرعت بخشی بر پیشبرد پروژه جمع آوری گازهای همراه منطقه شرق کارون، اظهار داشت: برخی نسبت به حیف و میل شدن سرمایه ملی در برخی پروژه‌ها، حساسیت نشان می‌دهند که حق دارند اما ظن به این مسئله نباید از سرعت پیشبرد پروژه بکاهد.

وی افزود: متاسفانه با تدابیر گذشته، کشور اکنون در شرایطی قرار گرفته است که به شدت به پروژه‌ها و طرح‌های پالایشگاهی نیازمند است لذا هیچ موضوعی نباید سرعت را کم کند و باید با تمام قدرت به دنبال اهداف عالیه حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص بروز برخی اختلاف در پروژه‌ها گفت: بروز برخی اختلافات میان طرف‌های موضوع قرارداد پروژه‌ها کاملا طبیعی است اما نباید در مسیر پیشبرد پروژه خللی وارد کند و با نگاه به اشتراکات این مسائل را حل کرد.

در این جلسه محمود امین‌نژاد مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در خصوص آخرین وضعیت طرح جمع آوری گازهای همراه مشعل منطقه شرق کارون گفت: با توجه به اهمیت پروژه و همچنین همکاری‌های مدیرت عالی شرکت ملی نفت و مناطق نفتخیز سرعت پیشرفت این پروژه از آغاز فعالیت دولت سیزدهم خوب بوده است و تاکنون به بیش از ۴۵ درصد پیشرفت پروژه دست پیدا کردیم.

وی افزود: به امید خدا و همچنین ادامه همکاری‌ها میان مناطق نفتخیز با ما و همچنین عدم اخلال در مسیر پروژه‌ می‌توانیم تا انتهای امسال، شاهد اجرای صد در صد پروژه و جمع آوری کامل گازهای خطرناک مشعل از منطقه شرق کارون باشیم


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار