اجرای طرح مدیریت شبکه معابر اهواز و یکطرفه سازی خیابان های پرتردد کیانپارس

تاریخ انتشار: شنبه 19 فروردین 1402 | 11:33 ق.ظ
اجرای طرح مدیریت شبکه معابر اهواز و یکطرفه سازی خیابان های پرتردد کیانپارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از اجرای طرح یکطرفه سازی خیابان های شهید وهابی و خیابان ۹ و ۱۳ غربی کیانپارس خبر داد. سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با بیان اینکه از موضوعات مطرح شده در جلسه کمیته فنی که به تصویب شورای ترافیک شهرستان اهواز رسید، طرح […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از اجرای طرح یکطرفه سازی خیابان های شهید وهابی و خیابان ۹ و ۱۳ غربی کیانپارس خبر داد.

سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با بیان اینکه از موضوعات مطرح شده در جلسه کمیته فنی که به تصویب شورای ترافیک شهرستان اهواز رسید، طرح مدیریت شبکه معابر و یکطرفه سازی برخی معابر پرترافیک در منطقه کیانپارس از جمله خیابان های وهابی، ۹ و ۱۳ بود افزود: این طرح پس از نظرات کارشناسی و بازدید میدانی مشترک با حضور پلیس راهور برای تسهیل رفت و آمد خودرو ها و کمتر شدن بار ترافیکی، پیشنهاد و پس از تصویب نسبت به اجرای سریع طرح تاکید شد.

سلیمانی درباره اجرای طرح های یکطرفه سازی برخی معابر کوی کیانپارس گفت: خیابان شهید وهابی (مسیر جنوب به شمال) حد فاصل خیابان توحید (پهلوان) تا خیابان ۱۳ یک طرفه شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک با اشاره به تخلیه بار ترافیکی از خیابان ۱۳ به بلوار ساحلی و ورود خودرو ها از خیابان ۹ به بخش غربی کیانپارس افزود: خیابان ۹ و ۱۳ غربی کیانپارس حد فاصل خیابان شهید “وهابی” تا شهید چمران (خیابان اصلی) به صورت معکوس یک طرفه شده است و زمانبندی چراغ فرمان تقاطعها اصلاح شده و علائم راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده در این معابر نیز در حال نصب می باشد که طی روزهای آتی به پایان می رسد.

وی افزود:  خیابان اردیبهشت جنوبی حدفاصل بلوار ساحلی تا خیابان توحید (پهلوان) نیز از دیگر مصوبات شورای ترافیک اهواز بوده که بزودی اجرایی خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار