تقدیر از برگزیدگان برتر گشت VIP سال ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: شنبه 19 فروردین 1402 | 11:48 ق.ظ
تقدیر از برگزیدگان برتر گشت VIP سال ۱۴۰۱ در راستای اجرای طرح های تشویقی و انگیزشی در پایان هر سال، برترین های HSE سال انتخاب می شوند. در همین راستا از نفرات برتر HSE در سال ۱۴۰۱ به شرح زیر تقدیر گردید.   ۱- بیشترین حضور و بیشترین مشارکت موثر عضو اصلی گشت VIP در سال ۱۴۰۱: امیر حسینی کلورزی مدیر بازرسی و […]
در راستای اجرای طرح های تشویقی و انگیزشی در پایان هر سال، برترین های HSE سال انتخاب می شوند. در همین راستا از نفرات برتر HSE در سال ۱۴۰۱ به شرح زیر تقدیر گردید.
 
۱- بیشترین حضور و بیشترین مشارکت موثر عضو اصلی گشت VIP در سال ۱۴۰۱: امیر حسینی کلورزی مدیر بازرسی و خدمات فنی
 
۲- بیشترین حضور مدیر بخش میزبان VIP در سال ۱۴۰۱: امین بهارلو مدیر بخش مواد اولیه
 
۳- بخش برتر پشتیبانی خدمات دهنده در سال ۱۴۰۱: بخش نگهداری و تعمیرات
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، علاوه بر منتخبین برتر HSE در گشت های VIP، کامران طاهر مدیر تحقیقات، فناوری و بهینه سازی به دلیل همکاری و تلاش در جهت استقرار سیستم مدیریت تغییر در جانمایی ایمن پروژه ها و فضاهای فیزیکی، به عنوان مدیر برتر ستادی موثر در پیشبرد اهداف HSE انتخاب گردید.
 
گفتنی است، هر ساله در آغاز سال جدید از برترین های HSE در سال قبل با اهدای لوح و هدیه، تقدیر بعمل می آید. امید است که با ایجاد رقابت مثبت و سازنده در قالب طرح های تشویقی و انگیزشی ایمنی، روند مثبت و موثر در جهت صیانت از جان و سلامت تمام کارکنان هلدینگ فولاد خوزستان به طور مستمر تداوم داشته‌ باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار