تلاش برای تحقق شعار سال در سنگر تولید

تاریخ انتشار: شنبه 19 فروردین 1402 | 11:04 ق.ظ
تلاش برای تحقق شعار سال در سنگر تولید رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان تولید را یکی از پایه‌های اساسی اقتصاد کشور دانست و گفت: برای تحقق شعار در سنگر تولید شرکت حریر خوزستان با نگاه جامع و کارشناسی برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.

سمیه اکبری رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان گفت: نامگذاری شعار سال از سوی رهبر انقلاب «مهار تورم و رشد تولید» به‌عنوان یک استراتژی و راهبرد، سرلوحه کار شرکت حریر خوزستان قرار دارد.

او می گوید: برنامه‌های مشخص با نگاه جامع و کارشناسی جهت تحقق شعارسال در حال تدوین است.

رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان گفت: برخی از برنامه‌های شرکت حریر خوزستان در راستای مدیریت تورم، انجام مبادلات خارجی با کاهش تکیه بر دلار و استفاده از پتانسیل‌های اقتصادی کشور‌های منطقه، اقدامات منجر به افزایش انضباط مالی و پولی، توسعه محصولات پائین دستی، کاهش قیمت تمام شده تولیدات و هر گونه سیاست ضد تورمی در شرایط کنونی کشور می‌باشد.

به گفته او این شرکت تولیدی از ظرفیت و توانمندی‌های لازم برای افزایش سوددهی برخوردار بوده که قطعاً زمینه ساز ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در استان خوزستان خواهد بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان گفت: شرکت حریر در راستای افزایش تولید برنامه‌ها و راهکار‌های متعددی را مورد ارزیابی قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به ایجاد تنوع در محصولات تولیدی و تولید محصولات فناورانه، توسعه زنجیره ارزش، استفاده از ظرفیت مجموعه‌های دانش بنیان به عنوان عامل شتاب دهنده قوی، تاسیس مرکز تحقیق و توسعه (R&D) در شرکت، ایجاد تفکر نوآورانه در کارکنان و حاکمیت ابتکار و ایده‌های نو در همه برنامه‌ها و فرآیند‌های تولید اشاره نمود.

این مقام مسئول ادامه داد: استفاده از ظرفیت بازار‌های صادراتی، مدیریت و تولید انرژی جهت جلوگیری از خسارات ناشی از کمبود انرژی بر تولید، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صاحبان دانش و تجربه و پیشکسوتان به منظور پرورش کارکنان، بهبود و جهت دهی همه فعالیت ها، فرآیند ها، محصولات، دوره‌ها و برنامه ریزی‌ها و مدیریت و هدایت افکار عمومی در راستای تحقق اهداف اقتصادی شرکت و اتخاذ رویکرد خود اتکایی اقتصادی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

این مقام مسئول گفت: اقدامات خوبی برای تکمیل زنجیره تولید در شرکت حریر خوزستان برنامه ریزی شده امیدواریم با همکاری همه‌جانبه در سال‌جاری گام‌های موثری در این زمینه انجام شود.

به گفته رئیس هیئت مدیره حریر خوزستان، اجرای پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت تولیدی (طرح خمیرسازی و استفاده از ضایعات) در تکمیل زنجیره ارزش تولید تاثیرگذار است و موجب تحقق ظرفیت اسمی کارخانه و تولید محصولات جانبی خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان می‌گوید: یکی از برنامه‌ها برای تحقق شعار سال در شرکت حریر خوزستان، توسعه و سودآوری از محل راه اندازی پروژه استفاده از ضایعات کارخانه حریر خوزستان در راستای تولید محصولات جانبی و دارای ارزش افزوده است.

اکبری گفت: رشد و جهش چشمگیر تولید در عرصه‌های مختلف، هزینه‌های شرکت را کاهش داده و کاهش قیمت تمام شده تولیدات را به همراه خواهد داشت و این امر می‌تواند به مهار تورم کمک کند و مهار تورم نیز خودبه‌خود رشد تولید را به دنبال دارد و رسیدن به این نقطه دستیابی به نقطه مطلوب در شرکت حریر خوزستان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار