در سوگ مولای متقیان زیر باران «لیله‌القدر»

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 فروردین 1402 | 09:16 ق.ظ
در سوگ مولای متقیان زیر باران «لیله‌القدر» نجوای «سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ» از گوشه گوشه‌ی مساجد و خانه‌های مومنان به گوش می‌رسد، ذکر نام علی(ع)، حرمتی برای توسل و استعانت شده و روایت بخشندگی‌اش، روزنه امید دردمندان.

«سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ»

شهادت یگانه پیشوای شیعیان جهان را زیر باران «لیله‌القدر» به سوگ می‌نشینیم و آینه‌ی دل را در راز و نیاز شبانه، صیقل می‌دهیم و در سایه توسّل به شهید محراب، سر بر سجده بندگی ساییده تا اندکی از خوان بیکران رحمتش، توشه‌ای برای آخرت‌مان باشد.

در این شب‌هایی که عرش اعلای خداوندی به فرش زمینیان پیوند خورده و نجوای «سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ» از گوشه گوشه‌ی مساجد و خانه‌های مومنان به گوش می‌رسد، ذکر نام علی(ع)، حرمتی برای توسل و استعانت شده و روایت بخشندگی‌اش، روزنه امید دردمندان.

ضمن توفیق بهره‌مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر برای همه مسلمانان، مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالتخواهان جهان، که با ندای «فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَه» آن امام در عرش طنین انداز شد، را به تمامی مسلمانان جهان، مردم ولایت‌مدار خوزستان، بویژه خانواده بزرگ نیشکر تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم .

 

عبدعلی ناصری

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار