تحویل ۶۳ هزار مترمربع فضای آموزشی در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 فروردین 1402 | 10:42 ق.ظ
تحویل ۶۳ هزار مترمربع فضای آموزشی در خوزستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از تحویل ۶۳ هزار مترمربع فضای آموزشی به آموزش و پرورش استان در سال گذشته خبر داد. محمد سعیدی‌پور، اظهار کرد: در سال گذشته ۶۳ هزار مترمربع فضای آموزشی به آموزش و پرورش استان خوزستان تحویل داده شد که از این‌ میزان ۳۵ هزار مترمربع مدرسه‌سازی انجام شده […]

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از تحویل ۶۳ هزار مترمربع فضای آموزشی به آموزش و پرورش استان در سال گذشته خبر داد.

محمد سعیدی‌پور، اظهار کرد: در سال گذشته ۶۳ هزار مترمربع فضای آموزشی به آموزش و پرورش استان خوزستان تحویل داده شد که از این‌ میزان ۳۵ هزار مترمربع مدرسه‌سازی انجام شده است.

وی با اشاره به بازسازی کلاس‌های درس ادامه داد: در مجموع در سال گذشته ۶۱۴ کلاس درس بازسازی و ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۲۸۶ کلاس نیز تخریب و بازسازی شدند، ۳۳ کلاس توسعه یافتند و ۲۹۵ کلاس جدید نیز ساخته شده است.

وی افزود: در بخش تجهیزات مدارس نیز ۲۹ هزار میز و نیمکت، ۹۶۰ رایانه و ۲ هزار و ۴۰۰ کولر توزیع شد و ۲۳۰ کلاس درس نیز هوشمندسازی شدند.

سعیدی‌پور با اشاره به پروژه‌های در دست ساخت، افزود: یک هزار و ۷۲۸ کلاس درس در استان خوزستان در دست ساخت است که ۵۵۹ کلاس ۷۰ درصد پیشرفت، ۳۵۸ کلاس  ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت و ۸۱۱ کلاس زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار