معرفی ۲۱ واحد صنفی متخلف به تعزیرات در آبادان

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 فروردین 1402 | 11:00 ق.ظ
معرفی ۲۱ واحد صنفی متخلف به تعزیرات در آبادان مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۲۱ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شده است. حسن دشتی نژاداظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان و آغاز توزیع کالای اساسی در طرح ضیافت، نظارت بر بازار در شهرستان آبادان تشدید شده و تاکنون ۲۱ واحد صنفی متخلف […]

مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۲۱ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شده است.

حسن دشتی نژاداظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان و آغاز توزیع کالای اساسی در طرح ضیافت، نظارت بر بازار در شهرستان آبادان تشدید شده و تاکنون ۲۱ واحد صنفی متخلف به مرحله ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی رسیده است.

وی افزود: این پرونده ها شامل ۵ فقره پرونده مربوط به واحدهای نانوایی، ۷ فقره پرونده واحد قصابی، ۶ فقره مرغ و تخم و مرغ، ۲ فقره لبنیات فروشی و یک فقره مربوط به فروشگاه میوه می شود.

دشتی نژاد ادامه داد: جرایم این واحدهای صنفی کم فروشی و گران‌فروشی، عدم رعایت اصول بهداشتی، عدم درج قیمت و توزیع خارج از شبکه آرد بوده است که به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: نحوه برخورد قانونی با متخلفین به نسبت درجه جرم و به تشخیص اداره تعزیرات این شهرستان بوده و جرایم نقدی مختلفی برای این تخلفات اعمال می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: گشت و بازدیدهای مشترک اعضای قرارگاه امنیت غذایی در ماه مبارک رمضان به طور مستمر انجام می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار