کلاهبرداری با رسید جعلی در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 فروردین 1402 | 09:11 ق.ظ
کلاهبرداری با رسید جعلی در اهواز رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری یک کلاهبردار با شیوه و شگرد رسید جعلی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در اهواز خبر داد. سرهنگ سیروس دریکوند اظهار کرد: در پی شکایت چند شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به هویت ناشناس پس از حضور در مغازه با ارائه رسید ساختگی، مدعی واریز […]

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری یک کلاهبردار با شیوه و شگرد رسید جعلی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در اهواز خبر داد.

سرهنگ سیروس دریکوند اظهار کرد: در پی شکایت چند شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به هویت ناشناس پس از حضور در مغازه با ارائه رسید ساختگی، مدعی واریز وجه شده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه پلیس آگاهی مشخص شد، خریدار پس از حضور در مغازه طلافروشی و لوازم جانبی موبایل و جلب اعتماد فروشندگان با ارائه رسید ساختگی ادعا می‌کند که وجه را به حساب آن‌ها واریز کرده و در نهایت اجناس را خریداری می‌کند ولی پس از گذشت چند ساعت پولی به حساب فروشندگان واریز نشده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان خوزستان پس از اخذ اظهارات شکات و انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی هویت متهم را در یکی از شهرستان‌های تابعه استان شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه، فرد کلاهبردار را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم تعداد زیادی مدارک شناسایی جعلی کشف شد، گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، تاکنون به کلاهبرداری از سه نفر به مبلغ یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرده است.

سرهنگ دریکوند با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی، افزود: شهروندان باید سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار