آمادگی برای مقابله با سیلابی شدن رودخانه کارون در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 26 فروردین 1402 | 08:49 ق.ظ
آمادگی برای مقابله با سیلابی شدن رودخانه کارون در اهواز مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب خوزستان از آمادگی برای هر گونه بحران در شبکه فاضلاب اهواز با وقوع سیلاب احتمالی خبر داد. محمدرضا کرمی نژاد، با اشاره به برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت آمادگی شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای مقابله با بحران سیلابی شدن رودخانه اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود […]

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب خوزستان از آمادگی برای هر گونه بحران در شبکه فاضلاب اهواز با وقوع سیلاب احتمالی خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد، با اشاره به برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت آمادگی شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای مقابله با بحران سیلابی شدن رودخانه اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود رودخانه به شبکه و جلوگیری از پسزدگی فاضلاب اندیشیده شده است.

وی افزود: از یک ماه گذشته اقدامات لازم برای آماده سازی نقاط بحرانی، جلوگیری از ورود رودخانه به شبکه فاضلاب و جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در اهواز با انجام تمهیداتی از جمله نصب دریچه ها و ایستگاه های پمپاژ و بای پس انجام شده است و جای نگرانی در این زمینه نیست.

کرمی نژاد ادامه داد: آمادگی لازم برای هر گونه بحران در شرکت آب و فاضلاب خوزستان و شبکه فاضلاب اهواز برای وقوع سیلاب احتمالی اخیر در دستور کار است و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به بحران سال ۹۸ شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای مقابله با سیل آمادگی لازم را دارد و تکرار نشدن وقایع سال ۹۸ در اهواز در دستور کار است.

کرمی نژاد با بیان اینکه در این زمینه تاکنون جلسات متعددی با حضور استاندار خوزستان برگزار شده است، گفت: ما در حال آماده سازی و انجام تمهیدات لازم برای بروز هر گونه بحران سیلابی شدن رودخانه و جلوگیری از ورود آب به شبکه فاضلاب هستیم.

مدیرعامل آبفا خوزستان عنوان کرد: ما باید در حالت آماده باش قرار داشته باشیم و لحظه به لحظه وضعیت رودخانه را رصد خواهیم کرد تا مشکلی در اهواز به وجود نیاید.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار