رشد ۱۰ درصدی لوله گذاری در چاه‌های نفت و گاز

تاریخ انتشار: شنبه 26 فروردین 1402 | 11:15 ق.ظ
رشد ۱۰ درصدی لوله گذاری در چاه‌های نفت و گاز عملیات لوله گذاری در چاه‌های نفت و گاز کشور، پارسال ۱۰ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره لوله گذاری چاه و نصب آویزه شرکت ملی حفاری ایران گفت: با تلاش متخصصان مدیریت خدمات فنی حفاری،   در سال ۱۴۰۱، ۴۰۳ عملیات لوله گذاری در چاه‌های نفت و گاز انجام شده است که این میزان نسبت به مشابه گذشته که ۳۶۵ عملیات بوده است، رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

برزو ترابی راکی  افزود:  همچنین در این مدت  ۷۱۲ هزار و ۶۱۵ متر لوله گذاری انجام   که نسبت به مشابه  سال ۱۴۰۰ که  ۵۵۸ هزار و ۱۵۷ متر بوده است، رشد ۲۲ درصد‌ی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه با روز آمد سازی و تامین بخشی از تجهیزات کاربردی، پیش بینی می‌شود در صورت افزایش درخواست کارفرمایان، تعداد عملیات در سال ۱۴۰۲ رشد فزاینده داشته باشد، افزود: در ۱۵ روز ابتدای امسال نیز تعداد ۱۶ عملیات لوله گذاری چاه به شرکت‌های متقاضی ارائه گردید.

رئیس اداره لوله گذاری چاه و نصب آویزه شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد:: خدمات این واحد شامل رانش و کشیدن انواع لوله‌های جداری، آستری و مغزی و رشته‌های تکمیلی از سایز ۲ و ۳/۸ الی ۳۰ اینچ است که با همکاری و همیاری ۱۵ گروه عملیاتی انجام می‌شود.

ترابی راکی  عمده کارفرما‌ها را شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت فلات قاره، نفت مناطق مرکزی، توسعه صنایع نفت و انرژی (OEID)، توسعه پترو ایران، مهندسی پژواک انرژی، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و همچنین پروژه‌های کلید در دست شرکت بیان کرد.

وی افزود:  اهداف اداره لوله گذاری چاه توسعه و ارتقای ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) متناسب با استاندارد‌های بین المللی، مشتری مداری و کسب رضایت کارفرماها، آموزش‌های تخصصی، افزایش سطح دانش فنی کارکنان، حفظ بازار‌های فعلی و ورود به بازار‌های بین المللی با استفاده از فناوری‌های نوین است.

رئیس اداره لوله گذاری چاه و نصب آویزه شرکت ملی حفاری ایران گفت: در راستای تقویت و نوسازی ناوگان با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مدیریت خدمات فنی و همکاری مدیریت‌های تدارکات و امور کالا، امور مالی، مهندسی، کمیسیون مناقصات، کمیته فنی بازرگانی و مساعدت‌های مدیریت ارشد شرکت در اواخر سال گذشته بخشی از تجهیزات مورد نیاز این اداره از جمله تعداد ۱۴ مجموعه آچار هیدرولیکی (power tongue) در سایز‌های مختلف تامین شد که تاثیر بسزایی در نوسازی و تقویت ناوگان این حوزه دارد و کاربست آن‌ها زمینه افزایش کیفیت خدمات و کسب رضایتمندی شرکت‌های دریافت کننده خدمات را فراهم می‌آورد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار