دستبند پلیس دشت آزادگان بر دستان سارق و قاچاقچیان مواد مخدر

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 فروردین 1402 | 11:57 ق.ظ
دستبند پلیس دشت آزادگان بر دستان سارق و قاچاقچیان مواد مخدر فرمانده انتظامی دشت آزادگان از شناسایی و بازداشت سارق سابقه دار اماکن خصوصی و سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه گفت: با اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران پلیس اطلاعات دشت آزادگان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲ سوداگر مرگ را شناسایی و در یک عملیات منسجم پلیسی بازداشت کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی بعمل آمده از خودروی متهمان ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی کشف و خودروی یاد شده توقیف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان در ادامه به وقوع یک فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان و بررسی موضوع برای شناسایی و بازداشت سارق یا سارقان احتمالی اشاره کرد و ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی، فنی و هوشمندانه موفق به شناسایی سارق و محل اختفای وی شدند.

این مقام انتظامی می‌گوید: در ادامه ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در یک اقدام غافلگیرانه سارق سابقه دار را دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ مراونه؛ متهم در تحقیقات پلیس به سرقت‌های متعدد اماکن خصوصی در سطح شهرستان دشت آزادگان اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار