تخریب یک باشگاه ورزشی و یک منزل مسکونی در پی انفجار گاز در دزفول

تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 فروردین 1402 | 10:49 ق.ظ
تخریب یک باشگاه ورزشی و یک منزل مسکونی در پی انفجار گاز در دزفول رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول از تخریب یک باشگاه سنگ‌نوردی و یک منزل مسکونی در پی انفجار گاز شهری خبر داد. روح‌الله بهشتی‌فرد، اظهار کرد: ساعت ۶:۵۷ امروز (۳۰ فروردین‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵، خبر انفجار گاز شهری منزل مسکونی و یک باشگاه سنگ‌نوردی در خیابان نظامی حد فاصل خیابان قرنی […]

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول از تخریب یک باشگاه سنگ‌نوردی و یک منزل مسکونی در پی انفجار گاز شهری خبر داد.

روح‌الله بهشتی‌فرد، اظهار کرد: ساعت ۶:۵۷ امروز (۳۰ فروردین‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵، خبر انفجار گاز شهری منزل مسکونی و یک باشگاه سنگ‌نوردی در خیابان نظامی حد فاصل خیابان قرنی و شورا اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این گزارش ستاد فرماندهی عملیات سریعا تیم‌های اطفای حریق و امداد و نجات ایستگاه عملیاتی شماره یک و دو را به محل حادثه اعزام و بلافاصله اقدام به آواربرداری و جست‌وجو برای پیدا کردن مصدومان حادثه کرد.

بهشتی فرد با بیان اینکه این حادثه که به علت نشت گاز شهری رخ داده است، عنوان کرد: این حادثه منجر به تخریب منزل مسکونی و باشگاه سنگ‌نوردی و همچنین مصدوم شدن شدید دو زن ۶۵ و ۳۴ ساله شد که با حضور آتش نشانان در محل حادثه سریعا اقدامات ایمنی مهیا و اقدام به آواربرداری انجام شد که در این بین مادر خانواده و مربی باشگاه را از زیر آوار بیرون آورده و به وسیله عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار