شورای عالی فرهنگی شرکت فولاد تشکیل جلسه داد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 فروردین 1402 | 08:58 ق.ظ
شورای عالی فرهنگی شرکت فولاد تشکیل جلسه داد در ابتدای این جلسه دکتر علیرضا مخبر دزفولی با اشاره به عملکرد این شورا در سال ۱۴۰۱ گفت: هر فرد منصفی شهادت می دهد که حجم، گستره، تنوع، کیفیت و کمیت برنامه های فرهنگی در شرکت، منازل سازمانی و مناطق کم برخوردار اطراف شرکت شتاب محسوسی یافته است.   رییس شورای عالی فرهنگی شرکت، کشاندن […]
در ابتدای این جلسه دکتر علیرضا مخبر دزفولی با اشاره به عملکرد این شورا در سال ۱۴۰۱ گفت: هر فرد منصفی شهادت می دهد که حجم، گستره، تنوع، کیفیت و کمیت برنامه های فرهنگی در شرکت، منازل سازمانی و مناطق کم برخوردار اطراف شرکت شتاب محسوسی یافته است.
 
رییس شورای عالی فرهنگی شرکت، کشاندن فعالیت های فرهنگی به حوزه تولید و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، معنوی، هنری برای خانواده فولاد خوزستان که با استقبال بی نظیر کارکنان و خانواده بزرگ فولاد خوزستان مواجه شده است را بخشی از رویکرد جدید فرهنگی شرکت دانست.
 
تشکر از حمایت و اعتماد مدیرعامل، مجموعه های همکار در اجرای برنامه های فرهنگی، خصوصا چابکی و خلاقیت ایجاد شده در مجموعه روابط عمومی و تاثیر پیشنهادات ارائه شده توسط اتاق فکر و اندیشه بخش پایانی صحبت های قائم مقام مدیرعامل بود.
 
در این جلسه بعد از بحث و تبادل نظر اعضا، برنامه های فرهنگی متنوعی جهت اجرا در مناسبت های پیش رو به تصویب رسید.
 
گفتنی است در این جلسه احکام آقایان مهندس مهران خرم نیا و دکتر شعبانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد به عنوان اعضای جدید این شورا به آنان تقدیم شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار