۲۶۰ زندانی جرایم غیرعمد خوزستانی در انتظار بازگشت به آغوش خانواده هستند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 فروردین 1402 | 10:09 ق.ظ
۲۶۰ زندانی جرایم غیرعمد خوزستانی در انتظار بازگشت به آغوش خانواده هستند رییس کل دادگستری خوزستان گفت:هم اکنون ۲۶۰زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های خوزستان در انتظار بازگشت به آغوش خانواده‌های خود هستند که در صورت مشارکت خیران و عموم مردم امسال از زندان رهایی می‌یابند.

علی دهقانی سه‌شنبه شب در آیین جشن گلریزان که به میزبانی اتاق بازرگانی اهواز در تالار میرداماد برگزار شد افزود:برای آزادی زندانیان غیرعمد در خوزستان ۲ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال نیاز است تا این زندانیان به جامعه و خانواده بازگردند.

رییس هیات امنای ستاد دیه خوزستان ، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را در ردیف اعمال صالح بیان کرد و افزود: پارسال ۳۶۱ زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان با کمک یک هزار و ۹۲۰میلیارد ریالی خیران، همراهی دستگاه قضایی و گذشت شاکیان از زندان آزاد شدند و امیدوارم با پویش کمک ۱۰۰هزار ریالی هر شهروند خوزستانی ، همه زندانیان جرایم غیرعمد در استان به آغوش خانواده و جامعه بازگردند.

دهقانی برگزاری جشن گلریزان را فرصتی برای جذب مشارکت احاد مردم و خیران برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بیان کرد و خواستار مشارکت آحاد جامعه برای مشارکت و همراهی برای رهایی زندانیان جرایم غیرعمد از زندان های خوزستان شد.

مدیرکل زندان‌های خوزستان در این آیین ضمن تجلیل از شهید سید اسدالله لاجوردی بنیانگذار ستاد دیه کشور اظهار داشت:تاکنون با مشارکت سخاوتمندانه مردم و خیران نیک اندیش ۲۵۰هزار زندانی جرایم غیرعمد از زندان های کشور آزاد شدند که سهم استان خوزستان ۱۰ هزار زندانی بود.

غلامرضا روشان افزود: خوزستانی ها در همراهی و مشارکت در رهایی زندانیان جرایم غیرعمد در کشور سرآمد بوده و هستند و امید است امسال با همراهی مردم نیکوکار هر ۲۶۰زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های خوزستان آزاد شوند.

وی به استقبال مردم خوزستان از پویش کمک ۱۰۰هزار ریالی هر خوزستانی به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که به علت سهل انگاری و غفلت گرفتار هستند ابراز امیداری کرد با کمک رسانه‌ها و تشویق خیران و عموم مردم، پویش رهایی زندانیان غیرعمد به سرانجام برسد و منابع مالی برای آزادی این دسته از زندانیان فراهم شود.

شهلا عموری رییس اتاق بازرگانی اهواز کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از وظیفه‌ای انسانی و اسلامی و در راستای ترویج خوبی ها در جامعه توصیف کرد و افزود: اتاق بازرگانی اهواز امسال متعهد شده ۱۰میلیارد ریال برای زندانیان جرایم غیرعمد در خوزستان کمک کند.

 در جشن گلریزان سه شنبه شب بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری و به حساب ستاد دیه خوزستان واریز شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار