ارائه ۹ طرح پیشنهادی منابع طبیعی در سفر رییس جمهور به خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 | 10:28 ق.ظ
ارائه ۹ طرح پیشنهادی منابع طبیعی در سفر رییس جمهور به خوزستان مدیرکل منابع طبیعی خوزستان از ارائه ۹ طرح پیشنهادی برای دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت: امیدواریم این طرح‌ها در سفر آقای رئیسی به خوزستان به تصویب برسند و اعتبار لازم برای اجرای آن‌ها تامین شود. محمدتقی سجادی، با اشاره به دور دوم سفر رئیس جمهور به خوزستان اظهار کرد: […]

مدیرکل منابع طبیعی خوزستان از ارائه ۹ طرح پیشنهادی برای دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت: امیدواریم این طرح‌ها در سفر آقای رئیسی به خوزستان به تصویب برسند و اعتبار لازم برای اجرای آن‌ها تامین شود.

محمدتقی سجادی، با اشاره به دور دوم سفر رئیس جمهور به خوزستان اظهار کرد: در دور اول سفر رییس‌ جمهور و اعضای هیات دولت به خوزستان مصوبه‌ای برای منابع طبیعی در نظر گرفته نشد اما در ماه‌های بعد با همراهی اعضای هیات دولت اعتباراتی برای اجرای طرح‌هایی در حوزه منابع طبیعی اختصاص داده شد.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت‌های دولت به منظور اجرای برنامه‌های آبخیزداری بیش از ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب بخش‌های مختلف به ویژه اعتبارات مناطق محروم اختصاص داده شد و توانستیم پروژه‌های آبخیزداری را در مناطق مختلف استان اجرایی کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی خوزستان ادامه داد: همچنین دولت سال گذشته در راستای حفاظت از جنگل‌های خوزستان اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی به استان اختصاص داد و در این زمینه ۲۰ هزار هکتار از این عرصه‌ها محلول‌پاشی شد.

سجادی عنوان کرد: برای دور دوم سفر ریاست ‌جمهوری به خوزستان ۹ پروژه با اعتبار مجموعا یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان را در حوزه‌های مختلف پیشنهاد داده‌ایم و امیدواریم این طرح‌ها در سفر آقای رئیسی به خوزستان به تصویب برسند و اعتبار لازم برای اجرای آن‌ها تامین شود.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه صیانت از جنگل‌ها، تهیه و تولید نهال، مقابله با آفات و بیماری‌های جنگل، توسعه کشت گیاهان دارویی، ساماندهی کوچ و مدیریت چرای دام، جنگل‌داری تلفیقی، آبیاری و مراقبت از جنگل‌های دست‌کاشت، عملیات آبخیزداری، پیشگیری و اطفای حریق است.

مدیرکل منابع طبیعی خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سفر ریاست‌ جمهوری به خوزستان با تصویب این پروژه‌های پیشنهادی، شاهد اجرایی شدن تعداد قابل توجهی از آن‌ها باشیم و بتوانیم شرایط بهتری را در حوزه منابع طبیعی برای مردم خوزستان رقم بزنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار