دو شهر خوزستان در وضعیت نارنجی کرونا

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 | 09:52 ق.ظ
دو شهر خوزستان در وضعیت نارنجی کرونا براساس آخرین نقشه رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور هشت شهر در وضعیت زرد و ۲ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.
 

براساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های لالی، بهبهان، امیدیه، اهواز، کارون، حمیدیه، رامهرمز، مسجدسلیمان در وضعیت زرد و رامشیر و آغاجاری در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

در حال حاضر هندیجان، بندرماهشهر، شادگان، خرمشهر، آبادان، دزپارت، باغملک، هفتکل، باوی، کرخه، شوش، دشت آزادگان، هویزه، ایذه، اندیکا، شوشتر، گتوند، دزفول و اندیمشک در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

هفته گذشته بهبهان، هندیجان، امیدیه، بندر ماهشهر، رامشیر، رامهرمز، اهواز، حمیدیه، هفتکل، مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند، لالی، اندیکا در وضعیت زرد و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز یا نارنجی قرار نداشت.

رییس مرکز بهداشت خوزستان نسبت به احتمال اوج گیری دوباره کرونا در روز عید سعید فطر با توجه به افزایش تعداد دید و بازدید‌ها و اجرای آیین‌های خاص هشدار داده بود.

به گفته دکتر پژمان بختیاری نیا طی ۲ هفته گذشته در خوزستان موارد ابتلا به بیماری ۲۵ درصد، بستری ۳۹ درصد و فوتی ۲۹ درصد کاهش یافته بود که به معنای پایان موج نیست.

تاکنون هفت میلیون و ۳۵۶ هزار و ۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند همچنین ۶۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۰۶ هزار و ۶۸۹ نفر رسیده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۱۱۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۷۲۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۳۰۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۱۳۶ دُز رسید.

تاکنون ۵۶ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۱۱۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

اکنون چهار شهرستان وضعیت قرمز، ۳۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۵ شهر در وضعیت زرد و ۱۷۰ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار