لزوم معرفی ظرفیت‌های بخش کشاورزی خوزستان به رئیس جمهور

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 | 08:42 ق.ظ
لزوم معرفی ظرفیت‌های بخش کشاورزی خوزستان به رئیس جمهور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان بر معرفی ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان به رئیس جمهور تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در جلسه کمیته کشاورزی سفر ریاست جمهوری به خوزستان در هفتم و هشتم اردیبهشت ماه امسال از اعضای کمیته کشاورزی استان خواست با تلاش بیشتر و ارائه طرح‌هایی که تاکنون در بخش کشاورزی، شیلات، آبزیان و بخش‌های دیگر در این خصوص به بهره برداری رسیده اند، پیشنهاد‌های خود را جهت پیشرفت هر چه بیشتر در این بخش مطرح و از سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به عنوان رویکردی جهت بهتر دیده شدن ظرفیت‌های خوزستان و کمک بیشتر به شرایط معیشتی مردم استان استفاده شود.

وی با اشاره به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری، افزود: بخشی از این طرح عملیاتی شده که باید با تلاش همه جانبه، بخش باقیمانده را نیز به مرحله اجرا برسانیم.

آقای فتوحی ادامه داد: این نشست جهت تهیه و تدوین ظرفیت‌های بخش کشاورزی جهت ارائه به رئیس دولت در سفر به استان برگزار شد و با توجه به اینکه خوزستان اولین استان کشور در بخش کشاورزی و امنیت غذایی است، پیشنهاد‌هایی در جهت رونق بیشتر این بخش، به صورت مکتوب تهیه شده که در سفر رئیس جمهور به وی ارائه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان اضافه کرد: مسئولان استان باید با هم افزایی، همت، درایت و اتحاد بیشتر به صورت عملی نشان دهند که خوزستان می‌تواند به عنوان پایتخت اقتصادی و تکیه گاه کشور در بخش کشاورزی و امنیت غذایی شناخته شود.

در جلسه کمیته کشاورزی سفر رئیس جمهور به خوزستانسیدسعید حسینی نژاد، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، محمدامین مکوندی، مدیر کل هماهنگی امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری، اتحادیه ها، تشکل‌های کشاورزی و رئیس سازمان مدیران کل و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار