بهره برداری از ۳ طرح بزرگ عمرانی در سفر رئیس جمهور به خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 | 10:21 ق.ظ
بهره برداری از ۳ طرح بزرگ عمرانی در سفر رئیس جمهور به خوزستان معاون عمرانی استاندار خوزستان طرح‌های عمرانی قابل بهره برداری در سفر دوم رئیس جمهور به استان را تشریح کرد.

محمد خانچی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به خوزستان ۳ طرح بزرگ عمرانی شامل؛ ۷۰ کیلومتر از طرح دوخطه کردن مسیر ریلی محور اهواز-اندیمشک و نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه که طرحی مهم در حوزه پایداری برق کشور محسوب می‌شود، به بهره برداری خواهند رسید.

وی بهره برداری از پالایشگاه هویزه و جمع آوری گاز‌های همراه نفت غرب کارون را از دیگر طرح‌های مورد بهره برداری در سفر هیئت دولت سیزدهم به استان برشمرد و افزود: این طرح به لحاظ زیست محیطی اهمیت زیادی دارد.

آقای خانچی ادامه داد:طرح‌های دیگری نیز باحضور وزرا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود و یا به بهره برداری خواهند رسید که در رونق و توسعه استان خوزستان نقش ایفا می‌کنند و امیدواریم با بهره برداری از این طرح‌ها بتوانیم به مردم استان خوزستان خدمت کنیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان به جمله آیت الله رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم مبنی بر ” تبدیل شدن خوزستان به یک کارگاه عمرانی” اشاره و اضافه کرد: افتخار داریم که با همه ظرفیت درحال تلاش هستیم عقب افتادگی دیرینه را با همت همه مسئولان استان، استاندار خوزستان، مجموعه خبرگان و… رفع کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار