بنادر کوچک، فرصتی برای ایجاد تحول در مناطق مرزی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 | 11:36 ق.ظ
بنادر کوچک، فرصتی برای ایجاد تحول در مناطق مرزی مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی: بنادر کوچک به عنوان فرصتی برای ایجاد تحول و رونق در معیشت و اقتصاد هموطنان مجاور این بنادر هستند.

حسین مذنب امروز در سفر به خوزستان هدف بازدید از خوزستان و بنادر این استان را رفع مشکلات و نواقص این بنادر پیش از سفر هیات دولت و رئیس جمهور به استان خوزستان دانست و افزود: بنادر خوزستان از نظر سخت افزاری مهیا است و تلاش زیادی در زمینه عمران آن‌ها انجام شده، اما برای رونق بیشتر درخصوص حوزه نرم افزاری و هماهنگی با سایر دستگاه‌های دولتی، پیگیری‌های بیشتری خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی با توجه به گستردگی حوزه فعالیت خود به ویژه در استان‌های جنوبی و خوزستان و در بنادر تجاری از جمله بندر امام خمینی (ره) و دیگر بنادر این استان، طرح‌های مختلفی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی آماده بهره برداری دارد که در روز‌های آینده و با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری خواهند رسید.

مذنب گفت: با توجه به طولانی بودن فرآیند ترخیص کالا در بنادر آبادان و مشکلات پیرامون آن مقرر شد یک گزارش گردش کار برای مشخص شدن نوع کالای زمان بر ارائه و دستگاه‌های دخیل در این حوزه با محوریت نهاد ریاست جمهوری در سفر‌های استانی دعوت شوند تا فرآیند ترخیص کالا کوتاه‌تر شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار