ارزیابی عملکرد مدیران از مصوبات سفر‌های استانی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 | 10:54 ق.ظ
ارزیابی عملکرد مدیران از مصوبات سفر‌های استانی معاون اول رییس جمهور : یکی از محور‌های اصلی برای ارزیابی عملکرد مدیران دولتی نحوه اجرای مصوبات و تعهدات مرتبط با سفر‌های استانی رییس جمهور است.

جلسه هماهنگی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان عصر سه شنبه – پنجم اردیبهشت – به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد و آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر نخست و طرح‌های دور دوم سفر به این استان مورد بررسی قرار گرفت.

مخبر در این جلسه بر ضرورت تلاش مجدانه همه دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی شدن مصوبات سفر‌های استانی رییس جمهور تاکید کرد و گفت: اجرای مصوبات سفر‌های استانی بسیار حائز اهمیت است و افکار عمومی اجرای کامل تعهدات را بطور مداوم پیگیری می‌کند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت بصورت مستمر در حال ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل، بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های دولتی است، اظهار داشت: یکی از محور‌های اصلی برای ارزیابی عملکرد مدیران دولتی نحوه اجرای مصوبات و تعهدات مرتبط با سفر‌های استانی رییس جمهور است.

مخبر، معاون اجرایی رییس جمهور را مامور کرد عملکرد دستگاه‌های اجرایی در قبال مصوبات سفر‌های استانی را بصورت دوره‌ای و بدون ملاحظه بررسی و در صورت عدم اجرای برخی مصوبات، دلایل دقیق آن را احصاء و به دولت گزارش دهد.

در این جلسه که وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اجرایی رییس جمهور، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس سازمان امور اداری و استخدامی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و استاندار خوزستان نیز حضور داشتند، تعهدات مربوط به نخستین سفر استانی رییس جمهور به استان خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست همچنین توافقات و تعهدات دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌هایی در جهت توسعه و ارتقاء جایگاه استان خوزستان بررسی و تصویب شد.

گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان خوزستان قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری مورخ هفتم و هشتم اردیبهشت انجام شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار