رتبه‌بندی معلمان خوزستانی در سفر رئیس جمهور شفاف‌سازی می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 | 10:27 ق.ظ
رتبه‌بندی معلمان خوزستانی در سفر رئیس جمهور شفاف‌سازی می‌شود نماینده تام‌الاختیار وزیر آموزش و پرورش در سفر هیات دولت به خوزستان از پاسخ‌دهی به سوالات و شفاف‌سازی رتبه‌بندی معلمان در جریان این سفر خبر داد. قاسم احمدی لاشکی با اشاره به سفر پیش روی رئیس جمهور به استان خوزستان اظهار کرد: این چهارمین سفر از دور دوم سفرهای رئیس جمهور به استان‌های کشور و […]

نماینده تام‌الاختیار وزیر آموزش و پرورش در سفر هیات دولت به خوزستان از پاسخ‌دهی به سوالات و شفاف‌سازی رتبه‌بندی معلمان در جریان این سفر خبر داد.

قاسم احمدی لاشکی با اشاره به سفر پیش روی رئیس جمهور به استان خوزستان اظهار کرد: این چهارمین سفر از دور دوم سفرهای رئیس جمهور به استان‌های کشور و چهارمین سفر به استان بزرگ خوزستان است. طبیعتا سه روز پرکار را در این استان خواهیم داشت.  بخشی از مصوبات جلسه روز دوشنبه که در این خصوص با حضور معاون اول برگزار شد، بیشتر در حوزه ساخت و ساز مدارس، جمع‌آوری مدارس کانکسی و خشتی و گلی بالای ۱۰ دانش آموز در هر نقطه از استان و پیگیری پروژه‌های ناتمام آموزش و پرورش است.

وی افزود: بخشی از موضوعات نیز مربوط به دانشگاه فرهنگیان و اداره‌کل آموزش و پرورش است و همکاران‌مان از حوزه‌های مختلف در این سفر در استان خوزستان حضور خواهند یافت.

نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش در سفر به خوزستان ادامه داد: به استنثای اهواز، احتمالا تیمی را در روزهای دوم و سوم سفر به صورت خاص در آبادان مستقر خواهیم کرد تا بتوانیم خدمات و پاسخ‌دهی را در دو نقطه استان خوزستان داشته باشیم.

احمدی لاشکی بیان کرد: در حاشیه این دیدار، برنامه‌های مختلفی خواهیم داشت؛ این برنامه‌ها شامل برگزاری شورای اداری و شورای معاونان و حضور در منازل معلمان و دانش‌آموزان شهید با توجه به نزدیک شدن به هفته معلم است.

وی افزود: سه روز کامل ستاد آموزش و پرورش از ۸ صبح  تا ۸ شب فعال است. البته رئیس جمهور در دو روز آخر حضور دارد و از حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش نماینده خواهیم داشت.

وی در خصوص شفاف‌سازی رتبه‌بندی معلمان گفت: یقینا این را در دستور کار قرار خواهیم داد؛ برنامه به  این صورت است که به صورت موردی به مراجعه‌کنندگان پاسخ خواهیم داد و اگر تعداد قابل توجهی نیز در یک موضوع مساله داشته باشند، نیز پیش‌بینی کرده‌ایم که به صورت جمعی شفاف‌سازی شود.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار