ستاد ارتباط مردمی وزارت نیرو در سالن همایش های آب و برق خوزستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 | 10:45 ق.ظ
ستاد ارتباط مردمی وزارت نیرو در سالن همایش های آب و برق خوزستان افتتاح شد صبح چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ستاد ارتباط مردمی با حضور خانم کارگر نجفی و محمد محمد زاده؛ نمایندگان تام الاختیار این وزارت خانه در سالن همایش های بین المللی بوستان افتتاح شد.

“عباس صدریان فر” مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه استان خوزستان مهد شهادت است؛ گفت: کار کردن در این استان وظیفه ما را ببشتر می کند.

وی افزود: موفقیت هایی که صنعت آب و برق در دولت سیزدهم به دست آورده است حاصل همدلی بین مدیران حوزه آب و برق و در جهت آرمان های شهدا و منویات رهبری بوده است.

صدریان فر با تاکید بر اینکه بین مردم بودن راهکار بسیاری از مشکلات است؛ عنوان کرد: بعنوان مثال در بحران های حوزه کرخه مردم را دعوت و صادقانه با آنها صحبت و دست یاری به سمتشان دراز کردیم از آنها مشورت و همکاری خواستیم و با این رویکرد توفیقات بسیارخوبی نصیبمان شد. وی گفت: امید است این رویکرد ادامه دار باشد تا بخشی از مشکلات مردم بدین صورت حل شود.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اینکه استان خوزستان ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار زیادی را دارا است ؛ تصریح کرد: ۱۵ درصد تولید برق کشور در خوزستان رقم می خورد، یک سوم آب های کشور در رودخانه های خوزستان جاری است، خوزستان دارای بزرگترین تاسیسات، سدها، نیروگاه ها و نیروگاه های برق آبی است و ابر پروژه های زیادی در حوزه آبفا در این استان تعریف شده و همچنین شبکه های توزیع برق از گستردگی بسیار بالایی در این استان برخوردار است.

صدریان فر خوزستان را تامین کننده شرایط رفاه مردم در سراسر ایران خواند و گفت: عملکرد همکاران ما در صنعت آب و برق خوزستان تاثیر بسزایی در میزان رضایتمندی مردم ایران دارد.

وی در پایان گفت: همکاران در صنعت آب و برق خوزستان همه تلاششان را کرده اند میز خدمتی در شأن دولت مردمی ایجاد و بخشی از مشکلات مردم را با حضور مهمانان عزیز حل کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار