اقدامات شرکت آغاجاری و کارکنان صنعت نفت در زمستان سال گذشته نقش مهمی در تامین گاز کشور داشت

تاریخ انتشار: شنبه 9 اردیبهشت 1402 | 08:40 ق.ظ
اقدامات شرکت آغاجاری و کارکنان صنعت نفت در زمستان سال گذشته نقش مهمی در تامین گاز کشور داشت مدیرعامل شرکت ملی نفت در شهرستان امیدیه حضور یافت. همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات وزیران به استان خوزستان دکتر خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در شهرستان امیدیه حضور پیدا کرد. ظهر روز (پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) دکتر خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی […]

مدیرعامل شرکت ملی نفت در شهرستان امیدیه حضور یافت.

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات وزیران به استان خوزستان دکتر خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در شهرستان امیدیه حضور پیدا کرد.

ظهر روز (پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) دکتر خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با حضور در شهر نفتی امیدیه با مدیران اجرایی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست حبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور دکتر خجسته مهر در شهر امیدیه خواستار رفع مشکلات این شهرستان بعنوان یکی از مناطق مهم نفتی شد.

حبیب آقاجری پیگیری تکمیل جاده سرانجام به امیدیه ، تعیین و تکلیف واگذاری شهرک یاسر، اشتغال جوانان و توجه به مسئولیت های اجتماعی را مهم ترین مطالبات مردم دانست .

فرماندار و اعضای شورای تامین نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های مدیریت جهادی شرکت آغاجاری در رفع مشکلات امیدیه مهم ترین مشکلات شهرستان را بیان کردند.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در جمع مدیران اجرایی شهرستان امیدیه از خدمات ارزنده شرکت آغاجاری در استمرار و نگه داشت تولید با توجه به فرسودگی تاسیسات قدردانی کرد و افزود: اقدامات شرکت آغاجاری و کارکنان صنعت نفت در زمستان سال گذشته نقش مهمی در تامین گاز کشور داشت و به برکت آن نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند شد.

دکتر خجسته مهر بیان کرد : تولید نیازمند توسعه همه جانبه و پایدار است و در کنار آن شهر های پیرامونی نیز باید توسعه پیدا کنند که ما در این حوزه کمک خواهیم کرد.

محسن خجسته مهر در خصوص جاده سرانجام به امیدیه افزود: ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل و راه اندازی این جاده توسط شرکت ملی نفت ایران تامین خواهد شد.

وی با اشاره به مشکل شهرک یاسر امیدیه گفت: نگاه ما در خصوص رفع مشکل این بخش از شهر امیدیه مثبت خواهد بود و به مناطق نفت‌خیز جنوب تکلیف کردیم یک گزارش جامع و کامل جهت بررسی و تصمیم گیری در این خصوص تهیه کنند.

دکتر محسن خجسته مهر در ادامه افزود: مجموع اعتبارات اختصاص یافته از محل مسئولیت های اجتماعی به حوزه انتخابیه ماهشهر،امیدیه و هندیجان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان جهت پروژه های شهرستان امیدیه می باشد.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در پایان عنوان کرد، یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات جهت کمک به مجموعه درمانی امیدیه تا اواسط سال جاری اهدا خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار