پیام تبریک شهردار آبادان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد مردمی شورای اسلامی شهر و روستا ؛

شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند

تاریخ انتشار: شنبه 9 اردیبهشت 1402 | 08:36 ق.ظ
شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند «یاسین کاوه‌پور» طی پیامی فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس نهاد مردمی و مقدس شورای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت. متن پیام شهردار آبادان به شرح ذیل است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم «وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ» شوراها از مظاهر مشارکت مردمى و براى تسهیل امور مردم است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سپاس و […]

«یاسین کاوه‌پور» طی پیامی فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس نهاد مردمی و مقدس شورای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت.

متن پیام شهردار آبادان به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
«وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ»

شوراها از مظاهر مشارکت مردمى و براى تسهیل امور مردم است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

سپاس و ثنای بی پایان بر بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) که در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت مردم عزیز و شهیدپرور ایران اسلامی با صدور فرمان تاریخی خود، نهادی تحت عنوان شورای اسلامی شهر و روستا را شکل داد.

فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در نهم اردیبهشت ماه نقطه عطف دیگری در تاریخ این نظام مقدس بود که موجب گردید تا همبستگی و حضور بیشتر مردم در مسیر توسعه، پیشرفت و مردم سالاری به بهترین شکل ممکن متبلور گردد.

نهاد مردمی شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه‌ساز ترقی، تعالی و شکوفایی روستاها و شهرها و نشانه حاکمیت مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تشکیل شوراهای اسلامی در روستاها و شهرها به برکت خون پاک شهیدان این مرز و بوم در مسیر خدمت رسانی هر چه بهتر به آحاد مردم و موجب توفیقات روز افزون ایران اسلامی می شود.

بی شک شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی و اِلمانی از احترام و اکرام به شخصیت و هویت مردم عزیز ایران اسلامی هستند، نهادی که مشورت را یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری می داند و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و فضایی که در آن زندگی می کنند، دوچندان می گردد تا از قبل آن، جامعه به سوی کمال سوق داده شود و هر روز بیش از گذشته شاهد بالندگی همه جانبه شهر باشیم.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر و روستا به اعضای پر تلاش و خدوم شورای اسلامی شهر آبادان، مراتب سپاس و تقدیر خویش را از پیگیری، تلاش، مساعدت و راهنمایی‌های ارزنده تمامی اعضای محترم این شورا در پیشبرد اهداف شهر و شهرداری که یقینا حاصل همدلی و همکاری مضاعف بین آن اعضای محترم بوده را ابراز می دارم.

امید است با تلاش مسئولان و همت شهروندان روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه گام بردارد و از درگاه خداوند متعال موفقیت این تلاشگران عرصه اجتماعی را در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان شریف شهر آبادان مسالت می نمایم.

در پایان امیدوارم با تلاش، همراهی و همدلی شهروندان عزیز در راستای دستیابی به شاخصه‌های یک سکونتگاه سالم، زیبا، پویا، بانشاط و توسعه‌یافته، هر روز پرتوان‌تر از دیروز در مسیر رشد و آبادانی گام برداریم و شاهد توسعه‌ روزافزون شهر عزیزمان آبادان همیشه قهرمان باشیم.

*یاسین کاوه‌پور – شهردار آبادان*


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار