نیازهای فنی و حرفه‌ای خوزستان، در حوزه‌های تجهیزات و رفع محرومیت‌ها است

تاریخ انتشار: شنبه 9 اردیبهشت 1402 | 11:29 ق.ظ
نیازهای فنی و حرفه‌ای خوزستان، در حوزه‌های تجهیزات و رفع محرومیت‌ها است مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان نیازهای فنی و حرفه‌ای، در حوزه‌های تجهیزات و رفع محرومیت‌ها است، گفت: در جاهایی که امکانات برای آموزش فنی و حرفه‌ای وجود ندارد اما نیرو وجود دارد، نیاز به کمک داریم. شهرام ملایی‌هزاروندی، با اشاره به دنبال کردن اجرای برنامه نهضت ملی مهارت‌آموزی در استان خوزستان، اظهار کرد: تقریبا […]

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان نیازهای فنی و حرفه‌ای، در حوزه‌های تجهیزات و رفع محرومیت‌ها است، گفت: در جاهایی که امکانات برای آموزش فنی و حرفه‌ای وجود ندارد اما نیرو وجود دارد، نیاز به کمک داریم.

شهرام ملایی‌هزاروندی، با اشاره به دنبال کردن اجرای برنامه نهضت ملی مهارت‌آموزی در استان خوزستان، اظهار کرد: تقریبا ۱۹ گروه هدف از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان، کارجویان، عشایر، زنان سرپرست خانوار، زنان روستایی، زنان بدسرپرست و… زیر مجموعه این برنامه هستند.

وی افزود: در حال حاضر بخشی از آموزش‌های مهارتی با استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی ارائه می‌شود و بخش دیگر دولتی است و برای ارائه آن حتما باید از امکانات دولت استفاده شود. بخش‌هایی که بخش خصوصی فعال است، ما در آن ورود نمی‌کنیم و بر اساس نیاز استان خوزستان، در رشته‌های سنگین از جمله آموزش غواصی و دوره‌های تراشکاری و جوشکاری کار می‌کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری با توجه به دیگر اولویت‌های استان خوزستان، آموزش‌های مهارتی دیده نشده بود. در نشست‌هایی که با استانداری داشتیم، با توجه به مشکلات و ظرفیت‌های موجود برآوردها در خصوص نیازهای فنی و حرفه‌ای اعلام شد.  

وی ادامه داد: نیازهای فنی و حرفه‌ای در حوزه‌های تجهیزات و محرومیت‌ها است؛ در جاهایی که امکانات برای آموزش فنی و حرفه‌ای وجود ندارد اما نیرو وجود دارد، نیاز به کمک داریم. در حوزه عمرانی نیز قرار است اعتباراتی در نظر گرفته شود تا در نقاط محروم بیشتر ورود کنیم.

ملایی‌هزاروندی در خصوص پرداخت حقوق پرسنل این مجموعه نیز گفت: حقوق پرسنل یک بحث کلی است و تنها به فنی و حرفه‌ای باز نمی گردد. در این دولت تلاش شد در جاهایی کم و کاستی‌ها پوشش داده شود و حداقل در سازمان ما همکارانی که در حوزه آموزش مشغول به کار هستند، جزو مشاغل ویژه دیده شدند و فوق‌العاده ویژه ۵۰ درصد به آن‌ها تعلق گرفت و معقوات بهمن‌ماه و دی‌ماه و اسفندماه پرداخت شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار