پیام تبریک مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به مناسبت روز کارگر

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 | 21:42 ب.ظ
پیام تبریک مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به مناسبت روز کارگر حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کار و‌ کارگر را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: *بسم الله الرحمن الرحیم* *کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه ها هستند.* امام خمینی ( ره ) کارگران متعهد ، شریف و‌ زحمتکش در خط مقدم جبهه […]

حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کار و‌ کارگر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

*بسم الله الرحمن الرحیم*

*کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه ها هستند.*

امام خمینی ( ره )

کارگران متعهد ، شریف و‌ زحمتکش در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید جامعه مشغول به فعالیت بوده و مطمئناً بخش عظیمی از دستاورد‌های اقتصادی و صنعتی کشور ، مرهون زحمات و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کارگران تلاشگر می باشد.

احتراما بر خود واجب می دانم ؛ این روز خجسته و ارزشمند را به یکایک کارگران زحمتکش و‌ تلاشگر شرکت صنعت فولاد شادگان تبریک و‌ تهنیت عرض نموده و به عنوان خدمتگزاری کوچک ، در چهارچوب وظایف قانونی کشور سرافرازمان ایران اسلامی از هیچ تلاش و کوششی در راستای رفع موانع و محدودیت های معیشتی و اجتماعی کارگران شریف و تلاشگر این شرکت دریغ ننمایم.

و در پایان ؛ از تلاش های خالصانه و شبانه روزی تمامی کارگران متعهد ، شریف و زحمتکش شرکت صنعت فولاد شادگان قدردانی کرده و از خداوند متعال ، آرزوی توفیقات روزافزون ، عزت و‌ کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

*🔴 کارگران کوشا و شریف ، براستی گردن فرازان یک سرزمین هستند. روز جهانی کار و کارگر بر شما تلاشگران عرصه کار و‌‌ تولید خجسته باد.*

*ارادتمند شما*
*حسین کهزاد*
*مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان*


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار