پیام تبریک شهردار آبادان به مناسبت روز کار و کارگر

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 | 10:25 ق.ظ
پیام تبریک شهردار آبادان به مناسبت روز کار و کارگر یاسین کاوه پور با صدور پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت؛ متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم 
الْکَادُّ عَلَى عِیَالِهِ کَالْمُجَاهِدِ فِی سَبِیلِ اللَّه امام جعفر صادق (ع) : کسی که خود را برای روزی خانواده اش به زحمت می اندازد و کار می کند مانند رزمنده […]

یاسین کاوه پور با صدور پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
الْکَادُّ عَلَى عِیَالِهِ کَالْمُجَاهِدِ فِی سَبِیلِ اللَّه
امام جعفر صادق (ع) : کسی که خود را برای روزی خانواده اش به زحمت می اندازد و کار می کند مانند رزمنده است که در راه خدا می جنگد.

جایگاه کار و کارگر در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) دستان یک کارگر را می‌بوسد و می‌فرماید: “این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند”.

فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است و کارگران زیربنائی ترین مفهوم زندگی انسان را در جامعه ی رو به رشد و صنعتی امروز خلق می‌کنند، این روز باید بهانه ای برای ایجاد محیط و شرایط سالم و عادلانه برای کارگران باشد.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت «روز کارگر» از زحمات بی دریغ و شبانه روزی کارگران صدیق، خدوم و صبور ایران اسلامی به ویژه شهرداری آبادان که به رغم چالش ها و فراز و فرودها، سرافرازانه در جهت رشد، توسعه و آبادانی شهر تلاش می کنند تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال برای این قشر نجیب و زحمتکش توفیقات روز افزون توام با سلامتی و سعادت مسألت می نمایم.

*یاسین کاوه پور – شهردار آبادان*


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار