پیش‌بینی برداشت حدود ۴۵ هزار تن دانه کلزا در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 | 11:59 ق.ظ
پیش‌بینی برداشت حدود ۴۵ هزار تن دانه کلزا در خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پیش بینی برداشت حدود ۴۵ هزار تن دانه روغنی کلزا در استان خبر داد و گفت: بیش از ۲۱ هزار تن کلزا تاکنون از کشاورزان خوزستان خریداری شده است. امید جهان‌نژادیان، اظهار کرد: برداشت کلزا از حدود ۱۰ روز گذشته از سطح ۲۶ هزار هکتاری مزارع کلزای استان […]

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پیش بینی برداشت حدود ۴۵ هزار تن دانه روغنی کلزا در استان خبر داد و گفت: بیش از ۲۱ هزار تن کلزا تاکنون از کشاورزان خوزستان خریداری شده است.

امید جهان‌نژادیان، اظهار کرد: برداشت کلزا از حدود ۱۰ روز گذشته از سطح ۲۶ هزار هکتاری مزارع کلزای استان آغاز شده و کشاورزان در حال برداشت این دانه روغنی هستند و اداره کل غله و بازرگانی نیز در حال خرید تضمینی این محصول است.

وی افزود: امسال پیش بینی می‌شود حدود ۴۵ هزار تن دانه روغنی کلزا از مزارع کشاورزی خوزستان برداشت شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تاکنون ۲۱هزار تن دانه روغنی کلزا از مزارع خوزستان برداشت و به صورت تضمینی خریداری شده است.

جهان نژادیان با بیان اینکه ۴۶ مرکز خرید کلزا در خوزستان فعال است، عنوان کرد: با توجه به فسادپذیری سریع این محصول تاکنون ۱۵ هزار تن دانه روغنی کلزا به کارخانه‌های روغن‌کشی خارج از استان حمل شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: نرخ خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا ۲۳۰هزار ریال تعیین شده است و محصول کلزا با این نرخ مصوب از کشاورزان خریداری می‌شود.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار