۱۰ هکتار زمین برای ساخت خانه در اهواز واگذار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 | 11:26 ق.ظ
۱۰ هکتار زمین برای ساخت خانه در اهواز واگذار شد ادارات کل بنیاد مستضعفان و راه و شهرسازی خوزستان برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، تفاهم‌نامه همکاری مشترک منعقد کردند.

این تفاهمنامه میان عباس اسلام‌پور، مدیر کل بنیاد مستضعفان استان خوزستان و محمدحسین پناهی‌فر، مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان به امضا رسید.

بر اساس مفاد این تفاهمنامه ۱۰ هکتار زمین در محدوده شهر اهواز از سوی بنیاد مستصعفان خوزستان به اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در راستای طرح نهضت ملی مسکن واگذار شد.

همچنین همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان، سازمان ملی زمین و مسکن در تفاهم نامه‌ای ۴۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن در اهواز واگذار کرد. این تفاهم نامه میان رییس سازمان ملی زمین و مسکن با رییس صندوق بازنشستگی کشور، مدیرعامل فولاد خوزستان و مدیرعامل فولاد اکسین برای ساخت مسکن در اهواز بود.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان بیش از ۲۴۶ هزار نفر در سامانه ثبت نام اولیه انجام دادند که از این تعداد حدود ۱۷۷ هزار نفر دارای شرایط اولیه بودند و حدود ۴۳ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان از شهرهای مختلف استان تایید نهایی شدند.

محمدحسین پناهی‌فر خاطرنشان کرد: مجموع متقاضیان شهرها بیش از ۱۱ هزار نفر واریز اولیه را انجام دادند که فرآیند عملیات اجرایی واحد مسکونی آن‌ها نیز آغاز شده است.

با آغاز به کار دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت آغاز و این طرح ملی به منظور خانه دار شده مردم به وزارت خانه راه و شهرسازی واگذار شد. این طرح در همه استان‌های کشور در حال انجام است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار