تامین زمین بیش از ۱۰۰ هزار مسکن در خوزستان تا ۶ ماه آینده

تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 | 09:37 ق.ظ
تامین زمین بیش از ۱۰۰ هزار مسکن در خوزستان تا ۶ ماه آینده مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از تلاش برای تامین زمین به منظور ساخت بیش از ۱۰۰ هزار مسکن در استان تا ۶ ماه آینده خبر داد. محمدحسین پناهی فر، با اشاره به آخرین وضعیت تامین زمین موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۲۴۰ هزار نفر در […]

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از تلاش برای تامین زمین به منظور ساخت بیش از ۱۰۰ هزار مسکن در استان تا ۶ ماه آینده خبر داد.

محمدحسین پناهی فر، با اشاره به آخرین وضعیت تامین زمین موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۲۴۰ هزار نفر در استان ثبت نام اولیه داشتند که از این تعداد ثبت‌نام، احراز هویت حدود ۴۴ هزار نفر انجام شده است و برای نهایی شدن ثبت‌نام مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون زمین موردنیاز برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی تامین و به زمین‌های راه و شهرسازی برای اجرای این طرح اضافه شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا در ۶ ماه آینده زمین مورد نیاز برای ساخت بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان تامین شود.

تکمیل حدود ۷۰ درصد مسکن‌های در حال ساخت تا قبل پایان سال

پناهی فر در خصوص پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها در مراحل مختلف ساخت از اسکلت تا نازک‌ کاری است. براساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، حدود ۷۰ درصد مسکن‌های در حال ساخت تا قبل از پایان امسال تکمیل و تحویل داده می‌شوند.

وی افزود: با آغاز به کار دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت آغاز و این طرح ملی به منظور خانه‌دار شدن مردم به وزارتخانه راه و شهرسازی واگذار شد و در همه استان‌های کشور در حال اجرا است و ما نیز به عنوان یکی از متولیان مسکن در استان خوزستان تلاش خواهیم کرد تا این طرح با سرعت هرچه بیشتر در استان اجرایی شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار