معاون سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد؛

تهیه سند توسعه تالاب شادگان در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست

تاریخ انتشار: شنبه 16 اردیبهشت 1402 | 08:11 ق.ظ
تهیه سند توسعه تالاب شادگان در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تهیه سند توسعه تالاب شادگان پس از دستور رئیس جمهور در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.
 

مجتبی ذوالجودی ظهرروز جمعه ضمن بازدید از تالاب بین‌المللی شادگان اظهار کرد: پیرو سفر رئیس جمهور و دستورش در خصوص تدوین سند توسعه تالاب بین‌المللی شادگان ظرف مدت یک ماه، این بازدید در فاصله کمتر از یک هفته بعد از دستور رئیس جمهور انجام گرفت.

وی افزود: کار تهیه این سند از همان روز اول در دستورکار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت و با همکاری سایر دستگاه‌ها و به خصوص وزارت گردشگری این سند تهیه می‌شود.

ذوالجودی گفت: در سند آمایش سرزمین خوزستان برای تالاب شادگان، کاربری گردشگری در اولویت است و اگر در این حوزه کار شود، اقدامات مناسبی برای مردم منطقه انجام خواهد گرفت.

معاون محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص درخواست استقرار صنایع در منطقه گفت: درخواست‌هایی در این زمینه وجود دارد و محیط زیست بر اساس قوانین تکلیفی بالادستی و در چارچوب ضوابط و مقررات و رعایت قوانین همراهی مناسبی با مردم داشته و اگر مانعی در راه توسعه وجود دارد باید با اولویت بر حفاظت از محیط زیست منطقه این موانع برداشته شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار