کتابخانه مرکزی خوزستان هفت روز هفته باز است

تاریخ انتشار: شنبه 16 اردیبهشت 1402 | 09:35 ق.ظ
کتابخانه مرکزی خوزستان هفت روز هفته باز است مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان گفت: کتابخانه مرکزی خوزستان با هدف گسترش و توسعه‌ خدمات تا پایان کنکور ۱۴۰۲ هفت روز هفته باز است. عباس حسین‌زاده اظهار کرد: کتابخانه مرکزی استان خوزستان تا پایان کنکور سراسری ۱۴۰۲ در تمامی روزهای هفته از جمله روزهای تعطیل در هر ۲ نوبت صبح و عصر آماده‌ خدمت‌رسانی به […]

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان گفت: کتابخانه مرکزی خوزستان با هدف گسترش و توسعه‌ خدمات تا پایان کنکور ۱۴۰۲ هفت روز هفته باز است.

عباس حسین‌زاده اظهار کرد: کتابخانه مرکزی استان خوزستان تا پایان کنکور سراسری ۱۴۰۲ در تمامی روزهای هفته از جمله روزهای تعطیل در هر ۲ نوبت صبح و عصر آماده‌ خدمت‌رسانی به اعضا است.

وی ادامه داد: با هدف گسترش و توسعه‌ خدمات و ترویج فرهنگ مطالعه‌ مفید و فراهم ‌کردن فضایی آرام و امن برای اعضا و پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی مخاطبان کتابخانه مرکزی استان خوزستان در تمامی ایام هفته از جمله روزهای تعطیل شامل ۱۵، ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت و پنج، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۹، ۲۶ خرداد و ۲، هشت و ۹ تیر ۱۴۰۲ باز بوده و به عموم شهروندان خدمات ارایه خواهد کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان همچنین گفت: مطابق با تمهیداتی که اندیشیده شده وقت ارایه‌ خدمات از ساعت هشت تا ۱۹ بوده و بوفه‌ کتابخانه نیز با انواع غذاهای گرم و سرد پذیرای حضور همگان است.

حسین‌زاده افزود: اعضای کتابخانه مرکزی استان خوزستان و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر عضویت در کتابخانه و امانت کتاب از سالن‌های مطالعه‌ عمومی و اتاق‌های مطالعه‌ اختصاصی و گروهی استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان خاطرنشان کرد: کتابخانه مرکزی استان خوزستان به عنوان یک مرکز اجتماعی و فرهنگی و با نزدیک به ۱۰ هزار عضو فعال و با ۷۳۰۰ متر زیر بنا به عنوان بزرگترین کتابخانه‌ استان دارای بخش‌های متنوعی از جمله بخش‌های نابینایان و کم‌بینایان، بخش ناشنوایان، امانت، عضویت، بخش کودک، نوجوان، بخش دفاع مقدس، کمک‌ درسی، خوزستان‌شناسی، مرجع، اتاق آکوستیک، تالار اجتماعات، اتاق کنفرانس، اتاق نشست‌های ادبی، نگارخانه و غیره است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار