صدور ۹۸ جواز تاسیس واحد تولیدی در خوزستان/کاهش زمان صدور مجوز به کمتر از ۲ روز

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 | 10:47 ق.ظ
صدور ۹۸ جواز تاسیس واحد تولیدی در خوزستان/کاهش زمان صدور مجوز به کمتر از ۲ روز رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از صدور ۹۸ جواز تاسیس از ابتدای امسال تاکنون خبر داد. حمیدرضا فلاح، با اشاره به تلاش برای کوتاه کردن مدت زمان صدور مجوزات به منظور جذب سرمایه‌گذار اظهار کرد: مدت زمان صدور مجوز تاسیس واحدهای جدید تولیدی در خوزستان به کمتر از ۲ روز کاهش یافته است. […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از صدور ۹۸ جواز تاسیس از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

حمیدرضا فلاح، با اشاره به تلاش برای کوتاه کردن مدت زمان صدور مجوزات به منظور جذب سرمایه‌گذار اظهار کرد: مدت زمان صدور مجوز تاسیس واحدهای جدید تولیدی در خوزستان به کمتر از ۲ روز کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه میانگین صدور جواز تاسیس شرکت در کشور ۵ روز است، افزود: با توجه به شرایط ویژه استان در بحث جذب سرمایه‌گذار به منظور ارتقای سطح تولید و ایجاد اشتغال تلاش شد تا مدت زمان صدور مجوزات کاهش یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در این زمینه به منظور جذب و تشویق سرمایه‌گذاران برای فعالیت در استان و همچنین ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، مدت زمان صدور مجوز تاسیس واحدهای تولیدی به کمتر از ۲ روز رسیده است.

فلاح ادامه داد: در این راستا با توجه به تسهیل‌گری و اقدامات انجام شده از ابتدای امسال تاکنون ۹۸ جواز تاسیس برای احداث و فعالیت واحدهای جدید تولیدی در خوزستان صادر شده است.

وی افزود: این مجوزات صادر شده عمدتا در حوزه‌های صنایع فلزی، شیمیایی و سلولزی بوده و فعالیت آن‌ها می‌تواند علاوه بر رشد تولید و ایجاد اشتغال زمینه‌ساز توسعه صادرات نیز شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار