پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گشایش یافت

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 | 08:27 ق.ظ
پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گشایش یافت در این نمایشگاه، شرکت خمیرمایه و الکل رازی با برندهای ناب مایه،Danial، ناب اتانول، ناب بایو CO2 و شرکت لوح سبز جنوب با برند لیندا در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(iran Expo2023)، صبح امروز یکشنبه، با حضور برندهای صادراتی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آغاز شد.

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(iran Expo2023) دقایقی پیش با حضور تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان از ایران و سایر کشور های جهان در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شد.

در این نمایشگاه، شرکت خمیرمایه و الکل رازی با برندهای ناب مایه، Danial، ناب اتانول، ناب بایو CO2 و شرکت لوح سبز جنوب با برند لیندا در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی با توان تولید ۳۶ میلیون لیتر اتانول طبی ۹۶٪ در سال و ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن خمیرمایه خشک فوری نقش اصلی در تامین نیاز داخلی و همچنین نقش آفرینی در بازارهای خارجی را دارد.

 شرکت لوح سبز جنوب با ظرفیت تولید سالانه ۱۳۲ هزار مترمکعب تخته صنعتی از باگاس نیشکر، یک صنعت سبز شمرده می‌شود که باگاس را جایگزین درختان کرده است.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(iran Expo2023) از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان بزرگترین شرکت مادرتخصصی کشاورزی در خاورمیانه نیز در این نمایشگاه شرکت کرده است.

این نمایشگاه با حضور «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، «مهدی نیازی» سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و «علیرضا پیمان پاک» رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران آغاز شد. در این مراسم وزیر صنایع و بازرگانی عمان نیز در کنار مقام‌های ایرانی برای افتتاح این نمایشگاه بین المللی حضور داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار