انجام بیش از ۶۶ طرح راه سازی در محور‌های خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 | 09:15 ق.ظ
انجام بیش از ۶۶ طرح راه سازی در محور‌های خوزستان معاون عمرانی استاندار خوزستان : بیش از ۶۶ پروژه راه سازی در محور‌های مختلف استان در حال انجام است که بیش از ۳۰ پروژه آن بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد خانچی در هفتمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های خوزستان با اشاره به حوادث پیش آمده در نقاط حادثه خیز و محور‌هایی که پروژه‌های راه سازی در حال انجام است، گفت: بیش از ۶۶ پروژه راه سازی در محور‌های مختلف استان در حال انجام است که بیش از ۳۰ پروژه آن بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آینده نزدیک شاهد بهسازی و بهره برداری از ۵۶ کیلومتر محور‌های مواصلاتی استان خواهیم بود.

 

وی به نقش دهیاری‌ها در کاهش حوادث رانندگی اشاره کرد و افزود: از ابتدای نوروز تاکنون اقدامات خیلی خوبی در خصوص ایمن سازی راه‌ها و روشنایی توسط دهیاری‌های خوزستان انجام شده است و اداره کل روستایی استان با همکاری دهیاری‌های استان آمده‌اند که نقاط حادثه خیز ورودی و خروجی روستایی را ایمن سازی انجام داده و از وقوع حوادث در حوزه روستایی بکاهند.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی و بالا بردن فرهنگ ترافیکی یکی از الزامات جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی است و شهرداری‌ها و دهیاری‌های خوزستان تمام همت خود را برای بالا بردن سطح فرهنگ با برگزاری کارگاه و تولیدات آموزش‌های شهروندی بالا ببرند.

خانچی با اشاره به نزدیکی ایام اربعین حسینی گفت: تمام تلاش خود را برای ایمن سازی محور‌های مواصلاتی طریق الحسین (ع) به کار بستیم و دستگاه‌های مجری باید برای بالا بردن ایمنی راه‌ها و همچنین تکمیل و تجهیز این محور‌ها حرکت جهادی داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار